6 Reacties

2 maanden geleden

Ligt eraan op welke manier het wordt gevraagd 😅

2 maanden geleden

Zie daar niks kwaads in hoor :)

2 maanden geleden

Ja ik krijg die vraag ook, heel storend idd!! Alsof ik nog maar een week of 4 hoef ipv nog 16. Laatst ook in de sportschool: ‘wauw wat super knap dat je nóg steeds aan het sporten bent’ alsof ik ook al 35 weken zwanger was ipv toen 22 weken

2 maanden geleden

Haha! Ik herken dit wel hoor. Heb precies hetzelfde alleen ik ben nu wel veel en veel boller dan zwangerschap 1. Ik werk in de horeca en wordt mij bijna dagelijks gevraagd hoe lang ik nog moet. Wat ik ook vaak hoor: "Weet je zeker dat het geen tweeling is?" Moet eerlijk zeggen dat ik het af en toe ook een beetje beu ben. Dus I feel you!

2 maanden geleden

Ligt er maar net aan hoe het bedoeld/gevraagd wordt toch? Ik zou het meestal gewoon zien als een geïnteresseerde vraag.. Maakt mij niet uit of mensen nou vragen 'hoe ver ben je?' of 'hoe lang moet je nog?', ik interpreteer dat eigenlijk hetzelfde..

2 maanden geleden

Is dat het enige wat ze zeggen? Ik denk dat je het dan misschien verkeerd interpreteer? Ik krijg de vraag ook weleens, maar heb hier nooit wat achter gezocht😅 ik denk dat ik dat zelf ook vaak gevraagd heb zonder enige intentie 😐