12 Reacties

één maand geleden

Zit de pijn misschien iets richting je borstbeen ? Of echt buik onder je ribben ?

één maand geleden

Wellicht nierstenen? Bel de HAP anders en ga langs!

één maand geleden

Pre eclampsie? Gewoon even de HA bellen morgen

één maand geleden

Ik heb dit vorige week ook gehad met pijn aanvallen van 8-9 uur. Getest op galstenen en nierstenen maar dat blijft het beide niet te zijn. Ik weet ook nogsteeds niet wat het is

één maand geleden

Reactie op daisyFTM

Zit de pijn misschien iets richting je borstbeen ? Of echt buik onder je ri ...
Nee denk toch meer onder mijn ribben. Overdag heb ik er geen last van. Altijd s avonds

één maand geleden

Reactie op 3024

Wellicht nierstenen? Bel de HAP anders en ga langs!
Voel je dat boven in je buik?

één maand geleden

Reactie op ChristinaLCM

Pre eclampsie? Gewoon even de HA bellen morgen
Daar dachten ze dus aan. . Allemaal onderzoeken gehad vrijdag... maar alle uitslagen waren goed dus geen pre eclampsie Heb zo nu overdag ook geen last altijd savonds en eind van de dag

één maand geleden

Reactie op Boysmom97

Ik heb dit vorige week ook gehad met pijn aanvallen van 8-9 uur. Getest op ...
Pff zoo lastig he. Ik heb nu deze ochtend weer nergens last van Heel raar

één maand geleden

Die steek die je omschrijft heb ik ook last van. Volgens mijn verloskundige zijn het gewoon de buik banden die uitgerekt worden. Overdag heb ik het ook als ik veel gestaan of gelopen heb. Dan gewoon even een kwartiertje zitten en trekt het weg. In de avond trekt het niet zo snel weg, vaak ff liggen wordt het minder van en lekker optijd naar bed. Volgensmij komt het gewoon omdat ik dan net even te druk ben geweest en te weinig rust heb gepakt. Miss kan je hier wat mee?

één maand geleden

Hoe ligt je kindje? Mijn kindje duwt s avonds altijd zn voetje (denk ik) op de zelfde plek onder mn ribben. Erg pijnlijk en zoals joj omschrijft een stekende, zeurende pijn. Overigens mag je best op je rug liggen zoalng je niet misselijk of draaierig oid wordt.

één maand geleden

Reactie op daisyFTM

Zit de pijn misschien iets richting je borstbeen ? Of echt buik onder je ri ...
Als ik minder pijn heb en ik masseer mijn buik in met zwangerschapsolie dan voel ik wel pijn onder mijn borstbeen Wat houd dat in?? Pfff ik heb vanavond na het avondeten weer zo'n pijn aanval gehad 😢

één maand geleden

Ik heb dit sinds het weekend (nadat ik zaterdag gesport heb) ook. Vooral na voorover buigen, rechtop zitten. Bij mij trekt het van zowel links als rechts over de bovenbuik/midden op. Ik denk toch dat het komt door teveel inspanning en dat het indd spieren of banden zijn die op spanning staan want tijdens zo’n pijnscheut word mijn buik ook hard