42 Reacties

11 maanden geleden

Nu in de winter zijn de wollen rompertjes van dilling en joha fijn. Ik vind verder de meegroeirompers van de hema en inderdaad rompers van petit bateau prettig

11 maanden geleden

De rompers van de zeeman vind ik heel fijn

11 maanden geleden

Hier de meegroei van de Hema toch het fijnste ook een smal dametje hier

11 maanden geleden

Reactie op Natasja🩵❤️

Hier ook inderdaad!

11 maanden geleden

Meegroeirompers van hema zijn top. Ik heb ook een paar wollen rompers van dilling, maar die vallen wel ruim!

11 maanden geleden

Meegroei rompers van de Hema en overslag rompers van prenatal

11 maanden geleden

Van Zeeman idd. Er is nu een versie met verticale strepen erin, die zijn echt top! En anders de zeeman Rompers met sweet en soft erin. Sluiten mooi aan en hebben veel stretch!

11 maanden geleden

Reactie op Natasja🩵❤️

Ik ook!

11 maanden geleden

Hier zijn we fan van de dilling rompers, vooral de dunne rib variant. 100% merinowol, kan makkelijk twee maten mee. Enige nadeel vind ik dat je ze wel echt apart moet wassen, ze kunnen niet mee op de gewone katoen stand.

11 maanden geleden

Lodger heeft ook fijne rompers van goede kwaliteit, dik stofje. ook in de sale.

11 maanden geleden

Herkenbaar, hier ook een lang en smal kind! Had laatst een heel fijn rompertje van de Zeeman, rib met envelophals. Ik ga snel kijken of ze er nog meer van hebben. Heel fijn zacht en rekbaar materiaal en mooie kleuren! Dacht dat ik alleen overslagrompers wilde, maar vind dit toch ook wel handig :-)

11 maanden geleden

Ons kindje is ook lang en smal. Dirkje heeft fijne rompers maar wel wat prijzig

11 maanden geleden

Toen ik jouw titel las dacht ik gelijk aan de Hema bamboe rompertjes. Dus aan mij heb je niks🤣

11 maanden geleden

Wibra

11 maanden geleden

rib van de zeeman, wibra e. normale van de hema.

11 maanden geleden

Van Lodger zijn erg fijn en ook vaak in de sale (zoals nu)!

11 maanden geleden

Overslag rompertje van de h&m. Set van 5 overslagrompers https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0814306039.html

11 maanden geleden

Meegroei rompers van hema en action heeft ook hele fijne met een kort mouwtje, veel stretch en 2 stuks voor maar €3,99 🤭

11 maanden geleden

Deze bedoel ik

11 maanden geleden

Overslagrompers van de H&M vind ik wel fijn (worden per 3 verkocht)