36 Reacties

10 dagen geleden

Heeft iemand ook voorbeelden hoe dit is afgelopen? Zelf wil ik met 30 weken vliegen met Ryan air maar krijg dus een zwangerschapsverklaring ipv de fit to fly verklaring.. twijfel of ik het op de gok ga doen of niet, benieuwd naar andere ervaringen

10 dagen geleden

Reactie op Bianc123

Heeft iemand ook voorbeelden hoe dit is afgelopen? Zelf wil ik met 30 weken ...
Ik ben met 25 weken nog gevlogen en er werd om een verklaring gevraagd, m'n zwangerschapsverklaring was genoeg. Zo stond het ook op de site van de vliegmaatschappij, ik weet niet wat er op de site van Ryanair staat

10 dagen geleden

Hoe weten ze eigenlijk uberhaupt of je zwanger bent

10 dagen geleden

Reactie op ATG

Ik ben met 25 weken nog gevlogen en er werd om een verklaring gevraagd, m'n ...
Die neemt dus geen genoegen met een verklaring...

10 dagen geleden

Reactie op Zonsondergang

Hoe weten ze eigenlijk uberhaupt of je zwanger bent
Aan die enorm dikke buik haha

10 dagen geleden

Reactie op Bianc123

Heeft iemand ook voorbeelden hoe dit is afgelopen? Zelf wil ik met 30 weken ...
Ik ben van t weekend gevlogen met Transavia met 27 weken en een duidelijk zichtbare buik. Had een verklaring mee maar nergens hoeven laten zien.

10 dagen geleden

Reactie op Loessnoes

Ik ben van t weekend gevlogen met Transavia met 27 weken en een duidelijk z ...
Ik heb heen ook niks hoeven laten zien maar terug was het ineens een heel ding. Al heeft ze m'n verklaring toen ik hem vervolgens overhandigde nieteens gelezen🙈 ik moest wel iets tekenen dat hun niet aansprakelijk waren voor als er iets zou gebeuren.

10 dagen geleden

Reactie op Bianc123

Die neemt dus geen genoegen met een verklaring...
Hmm anders even met Ryanair en je verloskundige bellen? Misschien kan evt je huisarts iets betekenen als de verklaring van de verloskundige niet genoeg is?

10 dagen geleden

Ik heb mijn verklaring via de verloskundige gehad. Op de heen weg naar Portugal vroeg niemand een verklaring. Straks op de terug weg zal dat wel zo zijn 😅 ik ben met 25+3 gevlogen en kom terug met 27+1

9 dagen geleden

Reactie op ATG

Ik heb heen ook niks hoeven laten zien maar terug was het ineens een heel d ...
Oh meen je 🙈 ik vlieg morgen terug dus ben benieuwd. Waar moest je de verklaring laten zien? Ik check online in en alleen handbagage dus hoeven niet langs een balie oid.

9 dagen geleden

Reactie op Loessnoes

Oh meen je 🙈 ik vlieg morgen terug dus ben benieuwd. Waar moest je de verk ...
Bij de balie zag ze dat ik zwanger was en vroeg ze er naar. Ik vloof vanuit griekenland terug die schijnen er wat alerter op te zijn. Maargoed na het invullen van het formulier was alles oké.

9 dagen geleden

Reactie op ATG

Bij de balie zag ze dat ik zwanger was en vroeg ze er naar. Ik vloof vanuit ...
Gelukkig maar! Ik vlieg vanuit Spanje, ben benieuwd morgen 😄

9 dagen geleden

Reactie op ATG

Hmm anders even met Ryanair en je verloskundige bellen? Misschien kan evt j ...
Of even snel je ticket omboeken en niet meer met Ryanair vliegen. 🤭 Ik lees dat ze de enige zijn dat ze zo moeilijk doen. Dan maar voor Transavia kiezen. 🤭😉👍 Waarschijnlijk heeft dan Ryanair al genoeg geld verdiend en hoeft niet meer tickets verkopen. 🤣

9 dagen geleden

Reactie op Lenka2021

Of even snel je ticket omboeken en niet meer met Ryanair vliegen. 🤭 Ik lee ...
Klopt, dit heb ik wel overwogen echter gaan we met de familie op vakantie., een beste groep dus... wel naar andere vlucht opties bekeken in die week maar die vielen flink duurder uit of een lange vliegtijd met veel overstappen.... mijn huisarts gaat morgen kijken of zij het wel wil invullen.

9 dagen geleden

Reactie op Bianc123

Aan die enorm dikke buik haha
Ik ben inmiddels 28 weken en heb een bescheiden buikje dat onder wat losvallende kleding niet echt te zien is, of hoogstens zie ik eruit alsof ik een beetje te veel gegeten heb haha.