10 Reacties
één maand geleden
Ik heb bij de eerste de Hegen flessen gebruikt en vind ze erg fijn! Gaan ze nu weer gebruiken. Alleen het openmaken was even een handigheidje. Volgens de lactatiekundige leek de speen ook erg op de tepel, dus ze vond het een mooie fles naast de borstvoeding. En erg prettig dat ze van veilig materiaal zijn. We gebruiken ze nu nog met de opzetstukken om ze als waterfles/bakje te gebruiken. Oftewel, ik zou ze aanraden!
één maand geleden
Reactie op Boskaboutertje
Ik heb bij de eerste de Hegen flessen gebruikt en vind ze erg fijn! Gaan ze ...
Leuk om te lezen. Ik heb ze nu ook in huis. Ben benieuwd
één maand geleden
Ik lees even mee!
Ik wil voor glazen flessen gaan, daar ik vanalles heb gelezen over plastic flesjes enndaar microplastic uitkomt en in de melk terecht komt? En in NL was laatst ookal op het nieuws dat flessen na een x aantal keer in de vaatwasser er ook microplastic vrijkomt en dat is weer schadelijk?!
Ik twijfel om de glazen avent flessen te nemen, of een ander merk?
Oja en welke maat flessen nemen jullie? Ik vind 240 ml zo groot!! Weet even niet wat praktisch is
één maand geleden
Hebben bij de eerste verschillende merken geprobeerd en kwamen uiteindelijk uit bij Lansinoh. Lactatiekundige rade deze aan, omdat hij veel lijkt op de tepel en borstvoedingskindjes deze goed kunnen aanhappen.
Hebben nu 2 glazen flessen van Lansinoh in huis van 160 ml. Mijn ervaring is dat onze dochter nooit meer dan 150 heeft gedronken tijdens 1 voeding. Ze heeft tot ruim 2 jaar borstvoeding/afgekolfde melk gekregen.