10 Reacties

één maand geleden

Ik vond dr brown echt helemaal niks.. had ze ook bij de eerste maar ik vond al die losse onderdelen super irritant en onnodig en ben toen geswitcht naar Tommie Tippee wat heel goed beviel. Ik zag dat ze ook een glazen set hebben tegenwoordig dus heb deze nu aangeschaft.

één maand geleden

Ik heb hetzelfde als jou gedaan, maar dan met de dr Brown brede flessen, ging bij ons heel goed, dus van plan om dat nu weer te doen

één maand geleden

Hier gaan we voor de glazen flessen van Difrax! Difrax beviel vorige keren goed en fijn dat deze nu in glas beschikbaar zijn :-)

één maand geleden

Ik heb mama feel van difrax gekocht, ga ook weer borstvoeding geven maar ook voor het afgekolfte melk... dit moet het meest op de borst lijken en voelen... ik ben benieuwd

één maand geleden

Ik heb bij de eerste de Hegen flessen gebruikt en vind ze erg fijn! Gaan ze nu weer gebruiken. Alleen het openmaken was even een handigheidje. Volgens de lactatiekundige leek de speen ook erg op de tepel, dus ze vond het een mooie fles naast de borstvoeding. En erg prettig dat ze van veilig materiaal zijn. We gebruiken ze nu nog met de opzetstukken om ze als waterfles/bakje te gebruiken. Oftewel, ik zou ze aanraden!

één maand geleden

Wij zijn erg tevreden over de MAM flessen, dus die gaan we deze keer weer gebruiken .

één maand geleden

Reactie op Boskaboutertje

Ik heb bij de eerste de Hegen flessen gebruikt en vind ze erg fijn! Gaan ze ...
Leuk om te lezen. Ik heb ze nu ook in huis. Ben benieuwd

één maand geleden

Ik lees even mee! Ik wil voor glazen flessen gaan, daar ik vanalles heb gelezen over plastic flesjes enndaar microplastic uitkomt en in de melk terecht komt? En in NL was laatst ookal op het nieuws dat flessen na een x aantal keer in de vaatwasser er ook microplastic vrijkomt en dat is weer schadelijk?! Ik twijfel om de glazen avent flessen te nemen, of een ander merk? Oja en welke maat flessen nemen jullie? Ik vind 240 ml zo groot!! Weet even niet wat praktisch is

één maand geleden

Hebben bij de eerste verschillende merken geprobeerd en kwamen uiteindelijk uit bij Lansinoh. Lactatiekundige rade deze aan, omdat hij veel lijkt op de tepel en borstvoedingskindjes deze goed kunnen aanhappen. Hebben nu 2 glazen flessen van Lansinoh in huis van 160 ml. Mijn ervaring is dat onze dochter nooit meer dan 150 heeft gedronken tijdens 1 voeding. Ze heeft tot ruim 2 jaar borstvoeding/afgekolfde melk gekregen.

één maand geleden

Wij gaan eerst weer starten met het flesje uit de Prenatal box. Die is van Philips Avent. Lactatiekundige hier raden deze ook aan icm borstvoeding. Ik gebruik wel de plastic variant aangezien glazen flessen niet mogen op de opvang.