22 Reacties

17 dagen geleden

Heel eerlijk je eigen lichaams temp is rond de 37 graden. Dus vind t eigenlijk erg logisch dat t begint vanaf 37 graden. En het is echt minimaal wat er verloren gaat vergeleken met de magnetrom bijv

17 dagen geleden

Wij gebruiken deze momenteel. Verwarmt goed en snel. Heel fijn , ook in de nachten.

17 dagen geleden

Ik zie zelf de flessenwarmer niet als een must-have als je borstvoeding wil geven. Mijn uitgangspunt is om zoveel mogelijk live te voeden, dus dan is het al op temperatuur. Bij mijn vorige kindje warmde mijn man vooral in een bakje warm water op, eigenlijk net zo makkelijk als de flessenwarmer! Als je toch fulltime gaat kolven oid kun je er altijd nog 1 aanschaffen.

17 dagen geleden

Hier nemen we een combi apparaat met stelleriseren zodat ik m'n kolf ook makkelijk schoon kan maken. Wel belangrijk als de borstvoeding goed op gang is met 4 a 6 weken te starten met ook leren drinken uit de fles. Daarom hier ook flessenwarmer

17 dagen geleden

Wij hebben de Difrax flessenwarmer gekocht. Die verwarmt de voeding op 35 graden. Ik ga borstvoeding geven. Hopelijk gaat deze flessenwarmer goed zn werk doen.

17 dagen geleden

Reactie op RoselienV

Hier nemen we een combi apparaat met stelleriseren zodat ik m'n kolf ook ma ...
Mag ik vragen wat dit voor apparaat is? Lijkt me ideaal! 😊

16 dagen geleden

Reactie op Nara999

Wij hebben de Difrax flessenwarmer gekocht. Die verwarmt de voeding op 35 ...
https://www.mamaloes.nl/cangaroo-grey-3-in-1-sterilisator-108464/?channable=03b1bb6964003238333736c2&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwvpy5BhDTARIsAHSilymFq7UxMm4BcVoSqXGnUOGr6MszyzIWRxs7kT39KqaVLv8l0C6Ya-0aAjiOEALw_wcB

16 dagen geleden

Reactie op michelledd

Mag ik vragen wat dit voor apparaat is? Lijkt me ideaal! 😊
Staat alleen niet bij hoe warm maar als ik het binnen heb kan ik het wel laten weten

16 dagen geleden

Reactie op RoselienV

Staat alleen niet bij hoe warm maar als ik het binnen heb kan ik het wel la ...
Graag!

16 dagen geleden

Reactie op Nara999

Wij hebben de Difrax flessenwarmer gekocht. Die verwarmt de voeding op 35 ...
Dank voor de tip!

16 dagen geleden

Dit is mijn derde kindje waar ik borstvoeding ga geven/proberen maar ik heb nog nooit een flessenwarmer in het echt gezien😅 Mijn ervaring is dat bij bv opwarmen de echte kou eraf mort zijn en dan wordt het wel gedronken dus of au bain marie op het fornuis en dat hoeft maar heel even. Of als je een magnetron hebt daarin op een lage wattagestand en om de 15 sec even schudden.

16 dagen geleden

Reactie op Mamavtwee

Dit is mijn derde kindje waar ik borstvoeding ga geven/proberen maar ik heb ...
Maar ze zeggen toch dat magnetron en schudde van de melk echt slecht is in die zin alle voedingsstoffen gaan verloren

15 dagen geleden

Typisch een product wat ik echt niet bij voorbaat al zou kopen en even aankijken of je er behoefte aan krijgt. Dan kan je het altijd nog kopen en is het zo in huis. Het is geen product wat je echt nodig hebt, zonde als je geld uitgeeft en nooit gebruikt toch? Je weet nu nog niet hoe alles loopt en wat je straks handig vindt. Maar je hebt het vooral met borstvoeding echt niet nodig. Als je afgekolfd flesje in de koelkast hebt staan hou je hem even onder de warme kraan en klaar. Als je een zakje borstvoeding uit de vriezer haalt leg je het even in bakje warm water. Kraamzorg zal je alles nog uitleggen in je eerste week.

15 dagen geleden

Reactie op Sigie

Maar ze zeggen toch dat magnetron en schudde van de melk echt slecht is in ...
Als je de wattage maar niet hoog zet is er niets aan de hand.. het gaat om hoe warm die melk wordt. Dus als je de wattage heel hoog hebt komen er plekken waar de melk te heet is.. Als je dit gewoon laag zet en regelmatig schud/wiebelt is dit niet het geval. Beste en makkelijkste is live (mits dat het gewoon lekker loopt) dat is in ieder geval wel duidelijk.

15 dagen geleden

Reactie op CharissaBK

Wij gebruiken deze momenteel. Verwarmt goed en snel. Heel fijn , ook in de ...
Mag ik vragen hoe je deze schoonmaakt, wij hebben m ook maar nog niet gebruikt voor borstvoeding kan nergens vinden how to clean haha

15 dagen geleden

Reactie op Chey..

Mag ik vragen hoe je deze schoonmaakt, wij hebben m ook maar nog niet gebru ...
Dat witte rubbertje aan de binnenkant waar het verwarmd eruit halen en steriliseren in sterilisatieapparaat en de rest met kokend water afspoelen en droogmaken

14 dagen geleden

Flessenwarmer is niet nodig, wij hebben bij de 1e baby borstvoeding in gevroren in van die speciale zakjes en die dan gewoon in water die aan kook is gebracht (bijv. uit quooker) gezet. Daarna flesvoeding gewoon met heet water gemaakt. Gaan we bij 2e weer doen.

8 dagen geleden

Reactie op RoselienV

Staat alleen niet bij hoe warm maar als ik het binnen heb kan ik het wel la ...
Ben benieuwd of je het al binnen hebt en weet wat de minimale temperatuur is? Handig dat het ook kan steriliseren, ben erg geïnteresseerd.

8 dagen geleden

Reactie op Drummer4ever

Flessenwarmer is niet nodig, wij hebben bij de 1e baby borstvoeding in gevr ...
Dit ja! Wij hadden een flessenwarmer bij baby 1. Maar ik vond het een groot en log ding in de keuken. Bakje met heet water werkt prima 😄👌

7 dagen geleden

Reactie op CharissaBK

Wij gebruiken deze momenteel. Verwarmt goed en snel. Heel fijn , ook in de ...
Past hier een dh brown fles op ?