155 Reacties

één maand geleden

Reactie op Anoniem1999!

Vanaf hoeveel weken zijn jullie begonnen met de babykamer?
Met 19 weken ongeveer!

één maand geleden

Reactie op xxxxxxxxxhk

En dit!
Wat prachtig! Hele mooie commode dit! En waar is dat leuke mandje met aardbeitjes van? 🩷

één maand geleden

Muren zijn gedaan , kast staat, gisteravond heeft manlief de zwarte commode en zwart ledikant in elkaar gezet

één maand geleden

Reactie op D.K

Gave commode/kast. Zelf gemaakt?
Dank je wel! Het is de Hemnes kast van de IKEA. We hebben vervolgens latjes op maat laten zagen bij de Hornbach en deze er op geplakt. De kleur is: Marsala bruin van de Karwei.

één maand geleden

Reactie op Boskaboutertje

Wat prachtig! Hele mooie commode dit! En waar is dat leuke mandje met aardb ...
Dank je wel! Dit mandje komt van de Kwantum. Ze hebben deze in twee maten.

één maand geleden

🙌🏻

één maand geleden

Man heeft deze week ons eigen bed in de babykamer gezet om eerst onze slaapkamer aan te passen (scheidingsmuur er in en kastruimte er achter). De babykamer was eerst vooral kasten en dat moeten we ergens kwijt. Ben nu 21 weken, man vordert lekker, dus met 25 weken zal de basis wel staan.

één maand geleden

Reactie op Mamavtwee

Jullie kamers zien er meer af uit dan dat de kamer van mijn 2 kinderen ooi ...
Haha, dat dacht ik ook. Al deze ' nog lang niet af' kamers zijn verder af dan die van mijn 2-jarige 😂

één maand geleden

Wauw, wat zijn sommige babykamers al ver! En wat prachtig allemaal 🤩 Wij zitten nog even in een mini verbouwing. Onze oude werkkamer wordt de babykamer. We zijn nu bezig met de zolder opknappen (dak isoleren, gipsplaten, dichtsmeren, behangen, vloer leggen…), zodat dit de werk- en logeerkamer wordt. Zodra dat af is, kunnen we beginnen met de babykamer 🥰

één maand geleden

Reactie op xxxxxxxxxhk

Dank je wel! Het is de Hemnes kast van de IKEA. We hebben vervolgens latjes ...
Heel mooi! 😍 Moeten er dan nog knoppen ofzo op de laadjes? En hebben jullie de kast nog helemaal geschuurd enzo voor het schilderen?

één maand geleden

Het behang voor onze kleine man hangt al. Kamertje komt 5 september. Kan niet wachten om te beginnen met stylen en inruimen 🥰

één maand geleden

Ik ben deze week 20 weken. Er komen nog wat lijstjes aan de muur, een mooi kleed en wat plankjes maar de rest is af.

één maand geleden

En de andere kant van de kamer

één maand geleden

Awh! Wat een leuke kamertjes staan er tussen! Helaas kunnen wij nog niet beginnen met de babykamer, want ik dacht zullen we gelijk heel de boven verdieping aanpakken.. 🫣😂 dus nu wachten op de datum waarop de stucer kan beginnen en dan kunnen we boven lekker aan de slag. Eind oktober komen pas alle meubels voor de babykamer binnen. 🥲

één maand geleden

Reactie op BrittLoulou

En de andere kant van de kamer
Wat leuk! Waar is het leuke aankleedkussen van?

één maand geleden

Hebben jullie nog tips voor sites of winkels met leuk behang? (Meisje) Wat ik tot nu toe leuk vond, was +- 400 euro voor 1 langere muur en dat vind ik echt overdreven 🫣

één maand geleden

Reactie op Cwjnsn

Hebben jullie nog tips voor sites of winkels met leuk behang? (Meisje) Wat ...
Kwantum !

één maand geleden

Dit is de eene kant

één maand geleden

En dit is de andere, wacht alleen nog op de goede gordijnen

één maand geleden

Reactie op nn85

Commode al wel ingedeeld..😅🥹
Wat leuk! Waar zijn die handige bakjes van als ik mag vragen? 🥰