162 Reacties

2 dagen geleden

Wij beginnen pas na 1 oktober met de babykamer kamer is al wel geverft dus dat scheelt

2 dagen geleden

Hier vandaag 27+1 en nog niet klaar met verven 馃槄 daarna nog behangen en al de rest. 2e kindje, dus meeste meubels staan al wel op zolder te wachten.

2 dagen geleden

Reactie op Suikerkast1290

Mooi geschilderd! Wij beginnen vrijdag. Heb je nog tips om die lijn zo stra ...
Dankje! Wij hebben een laser op statief gebruikt zodat we de afplaktape mooi recht hebben kunnen afplakken. Dit is wel de snelste en mooiste manier. Eerder een lambrisering gemaakt met aftekenen en waterpas maar dat was echt een stuk meer werk haha. De verf heeft gelukkig in een keer gedekt dus we hoeven niet een tweede keer gelukkig. Wel hebben we gekozen voor afneembare verf zodat we het ook makkelijk kunnen schoonhouden straks

2 dagen geleden

Reactie op Ell29

Dankje! Wij hebben een laser op statief gebruikt zodat we de afplaktape moo ...
Dank je! Fijne tips dit. Ik ga het aan mijn partner vertellen

2 dagen geleden

Reactie op Suikerkast1290

Mooi geschilderd! Wij beginnen vrijdag. Heb je nog tips om die lijn zo stra ...
Nog een strakke lijn tip die ik nu niet zie staan (hebben wij gebruikt voor ultra strakke lijnen): na het afplakken van de lijn, eerst met een kwast de originele onderkleur er tegen aan zetten (dus net onder de tape zeg maar), om te zorgen dat eventuele kleine gaatjes die tussen de tape en de wand zitten gevuld zijn. Dan pas met je lambrisering kleur schilderen. Dan krijg je de strakste lijn :)

2 dagen geleden

Reactie op Lilian29

Nog een strakke lijn tip die ik nu niet zie staan (hebben wij gebruikt voor ...
Heel fijn dit, dank je! Klinkt weer logisch dit als je het zo zegt, maar ik zou er zelf niet aan gedacht hebben. Dus super fijn deze tip! Dank

2 dagen geleden

Reactie op Isabel de Groot

Wat is het toch genieten: elke keer weer wat erbij of afmaken. Vandaag bedj ...
Wat een super leuke commode/ kastje. Waar is die van als ik vragen mag?

2 dagen geleden

Reactie op Ell29

Nog niet af, maar de eerste verlaag zit er op 馃挭馃徎
Hebben jullie alleen deze 2 muren voor de helft gedaan ? Hoe zien de andere 2 eruit? Wij twijfelen nog of we ook zo鈥檔 streep willen of bv 1 int helemaal in kleur.

茅茅n dag geleden

We zijn al een eind opweg 馃挏馃

茅茅n dag geleden

Reactie op spablauw

Hebben jullie alleen deze 2 muren voor de helft gedaan ? Hoe zien de andere ...
Ja alleen deze kant. Het is best wel een lange muur en anders vonden we het wat te donker en te druk worden. De andere kant komt nog een bahangcirkel en misschien nog een klein roze vak waar we boekenplankjes onder elkaar gaan doen. Dit moet alleen nog dus nu valt er nog niet zoveel te zien馃槄. Ik heb een foto toegevoegd van de behangcirkel die er nog komt.

16 uur geleden

De meubeltjes moeten nog bezorgd worden maar de basis staat al馃槏

16 uur geleden

Wij zijn ook al een eind op weg. Alleen nog een kleed, spiegel en posters aan de muur

15 uur geleden

Reactie op mandy1702

Voedingshoekje
Waar heb je die stoel vandaan?

4 uur geleden

Reactie op HarrietteP

We zijn al een eind opweg 馃挏馃
Heel mooi! 馃槏 Welke kleur hebben jullie op de muur?

4 uur geleden

Dit is hoe het voor nu uit ziet bij ons