11 Reacties

8 dagen geleden

Inclusief studio bedoel ik. Kon het niet meer aanpassen

5 dagen geleden

Wat ik in mijn omgeving zie qua zwangerschaps fotografie is vaak een VANAF prijs rond de 300/350 euro. Wij gaan dit dan ook niet doen en gaan gewoon zelf samen wat mooie fotos maken

5 dagen geleden

Ik weet niet waar je woont, maar wij hebben een fotografe gevonden die pas begonnen is. Ze maakt echt prachtige foto’s. Voor de zwangerschapsshoot en newbornshoot samen betalen wij €250. Ze heeft ook een paar jurken die je mag lenen.

5 dagen geleden

Ik denk dat je met dat budget uitkomt bij een startende fotograaf. Studio is daarnaast ook lastiger te vinden.

5 dagen geleden

Kijk even via bijvoorbeeld social deal

5 dagen geleden

In welke regio? Misschien bydanielle fotografie

4 dagen geleden

Wij hebben gekozen voor een fotografe bij ons in de buurt van Maastricht. We hebben dan een zwangerschapsshoot en newborn. Beide kosten 250 euro per pakket. Maar omdat we beide nemen betalen 450 euro.

4 dagen geleden

Reactie op RunDisney

Ik denk dat je met dat budget uitkomt bij een startende fotograaf. Studio i ...
Dat klopt. Mijn man is zo'n fotograaf, hij heeft al eerder zwangerschapsshoot gedaan en omdat hij net start vraagt hij nog niet veel. Hij heeft dan ook niet een fancy studio :)

4 dagen geleden

Je kunt kijken naar Holland Fotografie. Zitten op meerdere locaties en die hebben vaak ook wel leen jurken of kleding. Ze hebben geregeld deals dat je "gratis" of een klein bedrag mag komen shooten , maar dan betaal je nog wel voor het aantal foto's dat je af neemt. Maar dat valt wel binnen jouw budget. Heb er zelf ook een zwangerschapsshoot gehad en dat beviel eigenlijk heel goed. Een ZZP fotograaf vind je niet voor dit bedrag denk ik.

4 dagen geleden

Oh ik zie dat ze enkel in Dordrecht gevestigd zijn. Weet niet of dat voor jou te doen is.