Hoi!
Ik ben heel benieuwd naar jullie onderzoek/ervaringen op het gebied van dadels en frambozenbladthee. Ik lees hier veel over maar ik vraag me af of het echt helpt. Ik lees overal dat het goed is om 4 weken voor je bevalling te starten voor mij zal dit komende vrijdag zijn. Ik word ingeleid bij 37 weken. (Nu 32+4) Zijn er nog andere aanraders om je goed voor te bereiden? Ik las ook iets over 'bloem van Maryam thee' iemand die daar een mening over heeft?
Ik weet niet of het ermee te maken heeft gehad, maar ik heb bij mijn eerste frambozenblad thee gedronken vanaf 37 weken. En 6 dadels gegeten per dag en ik heb vanaf dag 3 geen kraamverband meer nodig gehad toen kon ik het al af met het lichtste maandverband. Dus heel weinig bloed verlies gehad. Deze keer beval ik mrt max 37 weken dus gaat de fb bladthee niet lukken
bij die van holland & barrett zit hibiscus en dat is juist niet goed, daarom word de frambozen blad thee er bij Holland&Barret uit het assortiment gehaald
Ik heb deze gekocht. Wil er mee beginnen vanaf 37 weken.. maar las dat je moest overleggen wanneer je een verleden met miskramen hebt? Dus ik ga nog navraag doen bij m’n verloskundige