88 Reacties
20 dagen geleden
Bij mijn eerste zwangerschap heb ik frambozenblad thee gedronken vanaf week 36/37. Iedere keer als ik het dronk had ik wel een soort krampen. Vervolgens heeft de bevalling erg lang geduurd en wilde de ontsluiting niet heel erg vorderen. Maar dat kan ook aan mij liggen ;-). Ik las nu wel dat er onderzoek wordt gedaan of het niet schadelijk is. Ik denk dan ook niet dat ik het deze keer weer ga drinken.
20 dagen geleden
Reactie op Pebbe24
Hoe eten jullie 6 dadels op een dag? Ik vind dat echt heel veel om zomaar t ...
Ik eet ze als snack, maar ik heb ook vrij kleine dadels die snij ik open doe ik er een beetje roomboter in en zout over , heerlijk😍
20 dagen geleden
Reactie op Pebbe24
Hoe eten jullie 6 dadels op een dag? Ik vind dat echt heel veel om zomaar t ...
Lekkere dadels halen. Ik vind die van Yogi en Youssef heel lekker. Dan koop ik een kg doos en doe ik een deel in de vriezer, die zijn lekker zacht. Medjoul dadels bijv die je veel in supermarkten hebt vind ik persoonlijk echt niet lekker en vaak droog
20 dagen geleden
Reactie op Anne47
Denk je niet toevallig aan iets anders, vijgen ofzo? Dadels zijn deze klein ...
Haha ja ik bedoel wel deze dadels. Maar om zo te eten vind ik echt heel zoet, dus ik eet ze nu door de yoghurt of met geitenkaas, maar dan heb ik echt aan 2 dadels per keer al genoeg.
20 dagen geleden
Reactie op Pebbe24
Haha ja ik bedoel wel deze dadels. Maar om zo te eten vind ik echt heel zoe ...
Ik hoor ook veel mensen die met pindakaas eten, als je dan echt een pure pindakaas heb is het misschien ook niet zo zoet. Als je dat lekker vind in ieder geval😋
20 dagen geleden
Reactie op Pebbe24
Haha ja ik bedoel wel deze dadels. Maar om zo te eten vind ik echt heel zoe ...
Ik ben ook van plan om er 2 per keer te eten en dan steeds op een andere manier, met wat fruit of inderdaad als snack met pindakaas en pure chocola of met geitenkaas, spek en honing
17 dagen geleden
Reactie op Wire
Heeft iemand een tip over waar je het best frambozenbladthee kan koppen als ...
Mijn ouders waren laatst boodschappen doen in Duitsland en hebben het bij de DM voor mij meegenomen.
12 dagen geleden
Hier ook medjoul dadels gekocht bij de toko (Egyptenaar). Hier hoef je er maar 3 van per dag. Is ongeveer gelijk aan 80 gram.
Let echt op het soort dadel en hoe groot ze zijn, want 6 van deze zou echt heel veel zijn.
Ik ben benieuwd of het gaat helpen, maar baat het niet dan schaad het niet 😊
12 dagen geleden
Reactie op DebCk90
Hier ook medjoul dadels gekocht bij de toko (Egyptenaar). Hier hoef je er m ...
Ik heb tot nu toe 6 van die reuze dadels dagelijks gegeten🤣 ik twijfelde al over de dosering🙈