88 Reacties

12 dagen geleden

Reactie op kirstensuzanne

Ik heb tot nu toe 6 van die reuze dadels dagelijks gegeten🤣 ik twijfelde a ...
Haha nou ik heb ook echt op internet moeten zoeken naar een antwoord. Het verschilt echt waar je ze koopt en hoe groot ze zijn. Van die grote zijn 3 dus meer dan genoeg (qua koolhydraten ook 😅)

12 dagen geleden

Reactie op DebCk90

Hier ook medjoul dadels gekocht bij de toko (Egyptenaar). Hier hoef je er m ...
Oh goed om te weten! Ik at hier nu ook 6 van op een dag, vond het al zo mega veel. Fijn om te kunnen minderen haha

10 dagen geleden

Reactie op Bep89

Waar koop je deze? ☺️
Gewoon in van die Marokkaanse of Turkse supermarkten en ik heb ze wel eens in deze winkels gehaald; https://www.hadiethshop.nl/ajwa-dadels-500gr https://www.sunnahcenter.com/dadels/7238-adam-dates-ajwa-al-madina.html

10 dagen geleden

-edit mod Eliza- Weggehaald vanwege politieke lading

10 dagen geleden

Reactie op lycop

-edit mod Eliza- Weggehaald vanwege politieke lading
Om welke reden?

10 dagen geleden

Hi allemaal, ik heb even een reactie weggehaald die misschien wat gevoelig lag. Laten we het gezellig en respectvol houden. :) Liefs, Eliza

10 dagen geleden

Reactie op Woozychris

Bij mijn eerste zwangerschap heb ik frambozenblad thee gedronken vanaf week ...
Ik had dit ook bij mijn vorige zwangerschap. Ik kreeg er ontzettende krampen van die voelden als een soort extra harde buiken. Moest elke keer echt 1.5 uur gaan liggen dus ben er op een gegeven moment mee gestopt en ga t nu niet meer gebruiken. Had wel gelijk goede, sterke weeën maar uiteindelijk alsnog een bevalling van 27 uur gehad dus tja...

10 dagen geleden

Heeft ook iemand ervaring met vrouwenmantelthee? Ik durf geen frambozenblad thee te nemen omdat dat je bloeddruk schijnt te verhogen en die van mij mag niet echt meer stijgen

9 dagen geleden

Op notendop.nl kun je een kilo medjool dadels kopen, echt hele grote zachte, voor 9 euro! Tipje haha!

9 dagen geleden

Sinds ik frambozenbladthee drink merk ik dat de kleine vlak na het drinken ineens bewegelijk word. Hebben meer vrouwen hier last van? Reageert de baby er op?

9 dagen geleden

Reactie op mommyxx

Sinds ik frambozenbladthee drink merk ik dat de kleine vlak na het drinken ...
Zou dat niet gewoon op de warmte zijn van de thee? Ik merk dat als ik thee drink of soep eet dat hij er ook op reageert 😊

9 dagen geleden

Ik ben deze week begonnen met drinken maar vind het slappe hap. Hoe sterk ik de thee ook zet! Heb via dalalou gekocht.

9 dagen geleden

Reactie op jhzzee

Heeft ook iemand ervaring met vrouwenmantelthee? Ik durf geen frambozenblad ...
Ja ik heb toen ik 37 weken zwanger was van mijn dochter (nu 7jaar) het gebruikt. Had de hoop weeën te krijgen maar die kwamen niet uiteindelijk ingeleid. Wel zorgde het voor een weeke baarmoedermond met wat ontsluiting en had 3 dagen na de bevalling al geen bloedverlies meer en mijn baarmoeder was al volledig terug onder het schaambot.

6 dagen geleden

Ik heb de frambozenbladthee hier gekocht: https://www.vanbruggenthee.nl/losse-thee/gezondheid/frambozenblad-thee/ Nog niet begonnen, nu bijna 35 weken. Begin met 36 weken, icm de dadels. Vorige bevalling duurde de ontsluiting heel erg lang en uiteindelijk weeënopwekkers ingezet, als ik dat op deze manier misschien wat kan beïnvloeden lijkt me dat heel fijn!

6 dagen geleden

Reactie op bosbes95

Dit smaakt als snoep! Zo zalig! En 97% dadels. Echt een aanrader voor wie d ...
Waar haal je dit?

6 dagen geleden

Reactie op 3024

Ik ben deze week begonnen met drinken maar vind het slappe hap. Hoe sterk i ...
Met een paar schijfjes gember erin krijgt de thee wat meer pit! Dan prima te drinken vind ik

6 dagen geleden

Wassen jullie dadels voordat je ze eet? Ik doe het zelf niet maar lag hier vannacht ineens over te piekeren 😅

6 dagen geleden

Reactie op Mammanne

Wassen jullie dadels voordat je ze eet? Ik doe het zelf niet maar lag hier ...
Nu je het zegt 😅 heb ik ook niet over nagedacht en dus ook nog niet gedaan 🫣 ben nu ook wel benieuwd

6 dagen geleden

Reactie op Mammanne

Ook nooit gedaan… las ineens in de ZwangerHap app dat dat geadviseerd wordt 🤨 Dus vanaf nu maar wel..

6 dagen geleden

Reactie op Mammanne

Altijd! Ik maak ze ook open en check de binnenkant dat er geen beestjes in zitten