9 Reacties

12 dagen geleden

Wij hebben hier ook lang overna gedacht en uiteindelijk mijn beste vriendin gevraagd. Zij zit in de fotografie, maar heeft dit nog nooit gedaan. Voor mij was het wel of haar of niet. Een andere vriendin van mij heeft uiteindelijk een camera in de hoek laten zetten zodra de persfase begon en dat was voor haar heel waardevol. Natuurlijk heeft ze hier zelf op het moment niet meer aan gedacht, maar heeft haar partner dat toen geregeld.

12 dagen geleden

Ik heb mijn beste vriendin gevraagd bij de bevalling te zijn zodat mijn partner echt mijn partner kan zijn tijdens de bevalling en dan kan mij ondersteunen in wat we nodig hebben eten drinken maar ook fotos en videos

12 dagen geleden

Bij ons heeft een co assistent de foto’s gemaakt! Er werd gevraagd of wij foto’s wilden. Hij heeft alles gefotografeerd, zodat je achteraf zelf kon beslissen wat je wilde houden. Dus we hadden alleen medisch personeel in de kamer, het kostte niks en toch blij met de foto’s! Ook al is het geen top kwaliteit ☺️ Het gaat om het herbeleven van het moment en ze komen toch niet ingelijst aan de muur😅. Volgens mij vragen ze dit in veel ziekenhuizen wel hoor of er iemand foto’s voor je mag/moet maken..

12 dagen geleden

Reactie op Loulou1994

Bij ons heeft een co assistent de foto’s gemaakt! Er werd gevraagd of wij f ...
Dit klinkt echt perfect!

12 dagen geleden

Bij de geboorte van onze eerste is een geboortefotograaf aanwezig geweest. Ik heb geen tips, kan alleen maar zeggen dat ik het het geld absoluut waard vond (en als je ziet dat ze bijna 2 weken stand by staan ook logisch dat het wat kost). Bij de tweede heb ik weer een geboorte fotograaf gevraagd, die beelden zijn me onbetaalbaar. Je kan inderdaad anderen foto’s laten maken, al ben ik nog steeds mega blij met de professionele foto’s die we hebben. Is een afweging, als het je puur gaat om dat het vastgelegd is kun je prima de Kraamzorg/verloskundige vragen.

12 dagen geleden

Bij ons heeft bij de eerste de verloskundige en verpleegkundigen van het ziekenhuis foto's gemaakt.

12 dagen geleden

Ik heb het wel gedaan. Mijn zoontje is met 34 weken geboren en ik ben achteraf zo blij dat we dit gedaan hebben! Ik. Moet de foto's nog zien maar door alles ben ik best wat stukken kwijt en hij is na de bevalling naar de neonatologie gebracht terwijl ik nog op de verloskamer bleef em daar is zij ook mee naartoe gegaan dus zij heeft foto's kunnen maken van momenten die ik gemist heb.

12 dagen geleden

Ik ben thuis bevallen bij de vorige, maar daarbij vroeg de kraamverzorgster zelf of wij wilden dat ze foto's zou maken! Prima beelden om alles weer terug te kijken! 😀