8 Reacties

één maand geleden

Nee ik zou dat zeker niet raar vinden! Juist heel mooi dat jullie daar niet steeds het verschil in maken. ☺️ Dus ik zou het gewoon als grote zus erop zetten

één maand geleden

Als dat voor jou goed voelt dan is het gewoon grote zus! 🥰 ik heb bv ook de huidige vriend van mijn moeder vertelt dat hij “opa” word.

één maand geleden

Ik zou het eerder raar vinden indien jullie het andersom zouden doen

één maand geleden

Mijn zoon wordt als je het heel feitelijk bekijkt ook ‘stiefbroer, maar zo noemen we het niet. Hij wordt gewoon broer van een broertje/zusje. Zo zetten we het dus ook op de kaart. Papa en ma ********* Broer ********

één maand geleden

Halfbroer* moest dat zijn

één maand geleden

Hier ook 2 kinderen van mijn vriend. Ik vind sowieso dat hun bij ons gezin horen, ook voor de zwangerschap en nu er voor hun een zusje bij komt is dat gewoon volledig. En trots dat ze zijn, nu al! 😉

één maand geleden

Reactie op eefje-90

Hier ook 2 kinderen van mijn vriend. Ik vind sowieso dat hun bij ons gezin ...
Ja zo mooi en zo herkenbaar. Het dochtertje van mij vriend is ook zo trots. Ze blijft mijn buik maar kussen

één maand geleden

Oh en namen gewoon benoemd op de kaart natuurlijk. Voorop 3 kleine eendjes en 2 grote met een tekst: Met jou erbij zijn we nog meer wij. Omdat ze toch meer binding geeft tussen ons allemaal.