Ik ben met het geboorte kaartje bezig en vraag me af hoe jullie dit zouden doen.
Mijn vriend heeft al een dochtertje en wordt straks natuurlijk gewoon grote zus. Toch is ze natuurlijk maar half zus, maar vind dat altijd zo stom klinken. Dus wij zeggen gewoon grote zus. Zo wil ik dat ook op het geboorte kaartje zetten l. Dus gewoon grote zus, maar zouden mensen dat raar vinden?
Nee ik zou dat zeker niet raar vinden! Juist heel mooi dat jullie daar niet steeds het verschil in maken. ☺️ Dus ik zou het gewoon als grote zus erop zetten
Mijn zoon wordt als je het heel feitelijk bekijkt ook ‘stiefbroer, maar zo noemen we het niet. Hij wordt gewoon broer van een broertje/zusje. Zo zetten we het dus ook op de kaart.
Papa en ma *********
Broer ********
Hier ook 2 kinderen van mijn vriend. Ik vind sowieso dat hun bij ons gezin horen, ook voor de zwangerschap en nu er voor hun een zusje bij komt is dat gewoon volledig. En trots dat ze zijn, nu al! 😉
Oh en namen gewoon benoemd op de kaart natuurlijk. Voorop 3 kleine eendjes en 2 grote met een tekst: Met jou erbij zijn we nog meer wij. Omdat ze toch meer binding geeft tussen ons allemaal.