17 Reacties
vorig jaar
Wij hebben hem vandaag (voorlopig) afgewerkt al. Kunnen nog altijd zaken toevoegen of verwijderen.
In de winkel hadden ze gezegd dat je dit kon doen wanneer je zelf wilt. Ik was zaterdag 22 weken. En wil graag zoveel mogelijk tegen 30 weken afhebben aangezien we weten dat mijn uitgerekende datum de allerlaatste datum is, maar de kans heel groot is dat ik eerder moet bevallen. Werk ook nog voltijds en verander bijna van werk ook. Dus qua planning is alles beetje krap en veel
vorig jaar
Wij doen geen geboortelijst. Vinden het fijner om vooraf zelf de spullen (2dehands) uit te zoeken. We zullen enkel pamperrekening vermelden op het kaartje
vorig jaar
We hebben een beperkte geboortelijst aangezien we de grote stukken al hebben. Lag eerst bij Pakske maar uiteindelijk toch bij een winkel gelegd die alle merken had die we wouden. Dan krijgen we nadien nog een aankoopbon van 10%. Dit is wel mooi meegenomen. Op het kaartje komt zowel de lijst als de pamperrekening.
vorig jaar
Reactie op Laurah5
Wij hebben hem vandaag (voorlopig) afgewerkt al. Kunnen nog altijd zaken to ...
Ja snap dan wel dat je het tegen dan af wilt hebben
vorig jaar
Reactie op Isabelle31
Wij doen geen geboortelijst. Vinden het fijner om vooraf zelf de spullen (2 ...
Ja opzich was ik dat ook aan het denken om gewoon een pamper rekening te doen maar mijn schoonmoeder zit constant op ons kap voor een geboortelijst te doen
vorig jaar
Reactie op Laura0212
We hebben een beperkte geboortelijst aangezien we de grote stukken al hebbe ...
Dat is een wel handig. Mss dat wij dat ook zo gaan doen
vorig jaar
Reactie op Faye_
Ik ben er nu (op 24 weken) mee bezig. Maar dat is ook omdat ik deze maand n ...
Dat begrijp ik wel