12 Reacties

25 dagen geleden

Onze dochter heeft besloten om ons 10 weken te vroeg te verrassen met haar komst - Millie - 07/10/2024 - 1kg480 - 41cm - 29 + 4 Naar omstandigheden doet ze het goed maar we hebben nog een lange weg te gaan 🤞🤞

24 dagen geleden

Hii mama’s, ik snap dat wij ons erg inhouden om niet te reageren op de geboortes die elk moment binnen kunnen komen.. Maar om het zo overzichtelijk mogelijk te houden is het toch fijn dat iedereen met een like reageerd! 😊 Graag alleen reactie’s van mama’s waarvan het kindje geboren is! ❤️

24 dagen geleden

Reactie op gzdx66

Hii mama’s, ik snap dat wij ons erg inhouden om niet te reageren op de gebo ...
Precies ! Ik zal alle reacties verwijderen !

17 dagen geleden

Onze kleine meid wilde niet langer wachten en heeft ons verrast met haar komst. Op 11 oktober is Yuna geboren met 32+0, door middel van een keizersnede. Gewicht van 2120gr en 43cm lang. Ze doet de artsen verbazen en het gaat boven verwachting goed!

9 dagen geleden

Onze dochter kon niet langer wachten met het ontdekken van de wereld, dus besloot ze ons spontaan eerder te verrassen op 30+5 weken. Na een korte nacht met weeën (waarbij ik dacht dat het nog maar harde buiken waren) en twee keer persen, was ze daar: ons dapper, lief meisje: Naomi Noé 💕 6 oktober 2024 1435 gram 38 cm Het is een spannende, maar ook bijzondere tijd. Ze doet het heel goed, maar we hebben nog een aantal mijlpalen te gaan voordat zij naar huis mag. We blijven aan haar zijde en hebben alle vertrouwen in onze kleine meid; geen uitdaging is haar te groot. Vandaag heeft ze voor het eerst helemaal zelf wat borstvoeding gedronken 🥹💕 Elke dag is een dag dichterbij naar huis 🫶

6 dagen geleden

Ook onze kleine man vond dat het met 34.4 week tijd was om zich te laten zien 💙 Noan Kadic 25 oktober 2024 2586 gram Hij had een hele goede start waarbij hij goed van zich liet horen, en ook nu maakt hij het goed 🥰

6 dagen geleden

Isaac Jessai 25 oktober 2024 2475 34+1 Met een hele heftige bevalling waarbij de ontsluiting van 12:00 tot 19:15 op 4 cm bleef staan maar de weeën ondraaglijk waren is hij met 19:35 ineens geboren doormiddel van een perswee waarbij iedereen nog stond te praten en niet in de gaten had dat het al zover was. Hij deed het gelukkig meteen super goed huilde heel goed en houd zijn temperatuur goed vast! Drinken is nog wat moeizaam maar dat komt nog wel voor nu mag hij lekker groeien