64 Reacties

één maand geleden

Reactie op Hannn9

Gemiddeld passen alle kindjes in maatje 50 als ze geboren worden; heb een v ...
Alle kindjes passen maat 56. Alleen als je kleiner dan gemiddeld kindje verwacht dan is maat 50 een aanrader. Bij vroeggeboorte maat 44

één maand geleden

Reactie op M_1986

Alle kindjes passen maat 56. Alleen als je kleiner dan gemiddeld kindje ve ...
Sorry je hebt helemaal gelijk haha, maatje 56 passen alle baby’s 😅 preggo brain en vroege ochtend denk ik 🙈

één maand geleden

Ik ben nog druk aan het zoeken. De meeste kleertjes kunnen we hergebruiken van ons eerste zoontje. Maar het geboortepakje wil ik wel graag nieuw.

één maand geleden

💕

één maand geleden

🤎

één maand geleden

Reactie op Momyobe

💕
Waar is deze van? 😍

één maand geleden

Reactie op Sunny1104

Waar is deze van? 😍
Deze heb ik zelf gemaakt 😇 Mocht je meer informatie willen dan mag je me een vriendschapsverzoekje sturen. Ik mag hier namelijk geen reclame maken..

één maand geleden

Reactie op Hannn9

Gemiddeld passen alle kindjes in maatje 50 als ze geboren worden; heb een v ...
Hier was 50 al veel te groot de vorige keer en gewoon met 38 week geboren 😅 raad wel aan om maat 50 en 56 mee te nemen en eigenlijk zelfs 44 om die reden

één maand geleden

Reactie op Littlemanmay2022

Hier was 50 al veel te groot de vorige keer en gewoon met 38 week geboren � ...
Klopt, mijn zoontje is met 39+6 en 3300 gram geboren. Ik heb ook maat 44 moeten kopen omdat 50 gewoon te groot was. Dus dit keer gaat er sowieso een geboortepakje in die maat mee 😊

één maand geleden

Reactie op Roosseboos

Klopt, mijn zoontje is met 39+6 en 3300 gram geboren. Ik heb ook maat 44 m ...
Hier met 39+1 en 2900 gr. Maar maat 50 wilde prima. Hij heeft er wel super lang ingezeten 😅

één maand geleden

Optie 2 🥰🫣

één maand geleden

Reactie op Momyobe

🤎
Waar is deze van?

één maand geleden

Reactie op Kimo14

Waar is deze van?
Ik maak deze zelf. Als je meer informatie wil dan mag je me een vriendschapsverzoekje sturen. Ik mag hier namelijk geen reclame maken 🙈

één maand geleden

Reactie op M_1986

Alle kindjes passen maat 56. Alleen als je kleiner dan gemiddeld kindje ve ...
Nou ik heb er toch enorm spijt van dat ons geboortepakje de vorige keer in maat 56 was! Ons zoontje was echt niet heel klein, maar verzoop in maat 56 waardoor het pakje echt niet mooi zat.. Dit keer gaat er dus mooi maat 50 mee!

één maand geleden

Reactie op Pupske2

Nou ik heb er toch enorm spijt van dat ons geboortepakje de vorige keer in ...
Het is ook heel erg merk verschillend. Zo valt Prenatal super groot uit. Dus als je daar inderdaad een maat 56 van hebt dan verzuipt je kindje daarin. Maar merken die maat vaster zijn valt dat echt wel mee. Wij hadden wel een kleiner dan gemiddeld kindje en maat 50 was inderdaad wat te groot maar niet storend.

één maand geleden

Reactie op Momyobe

💕
Maak je ook van die mooie pakjes voor jongetjes? 🥰

één maand geleden

Reactie op peyty

Maak je ook van die mooie pakjes voor jongetjes? 🥰
Wil ik ook graag weten!

één maand geleden

Reactie op Momyobe

🤎
Deze is erg leuk! Mag ik vragen waar je die vandaan hebt?

één maand geleden

Reactie op SL1993

Deze is erg leuk! Mag ik vragen waar je die vandaan hebt?
Deze maak ik zelf. Als je meer informatie wil mag je me een vriendschapsverzoekje sturen. Ik mag hier namelijk geen reclame maken 🙈

één maand geleden

Reactie op Littlemanmay2022

Wil ik ook graag weten!
Nee, helaas ben ik alleen gericht op meisjes kleding tot nu toe 🙈