21 Reacties

7 dagen geleden

C&A heeft hele leuke kleding.

7 dagen geleden

Ik heb hem van Versace

6 dagen geleden

Wij krijgen ook een tweede zoontje 🥰 gezien de hoeveelheid kleding op zolder van de eerste ben ik nu ook echt alleen maar mooie pakjes voor erbij ah kopen; het meeste komt van Noppies, Dirkje, H&M of Zara. Noppies gebruik ik als eerste pakje; ik vind die stoffen lekker zacht en hou van neutrale kleuren

6 dagen geleden

Moms&mini's en sweet and small zijn hele leuke webshops met super schattige newborn kleertjes! Wij hebben het geboortepakje hier vandaan.

6 dagen geleden

Hebben jullie ook foto's? Ik heb namelijk even geen idee wat fijn is. Ik dacht gewoon een lief broekje en een shirtje, maar zag later dat boxpakjes weer handiger zijn en ik weet het even niet meer..🙈

6 dagen geleden

Stiekem promoot ik meteen even m’n eigen webshop 🩵🙈 Dit gaat het geboortepakje worden van onze zoon. Www.madebysamantha.nl

6 dagen geleden

Hi, Niet het volledig pakje nog in huis maar wel het rompertje waar we de eerste foto's mee willen maken💙 Voor het "go home" pakje ben ik nog niet over uit... het is december dan.... koudddd!!!

5 dagen geleden

Reactie op ninaavgvr

Hebben jullie ook foto's? Ik heb namelijk even geen idee wat fijn is. Ik da ...
Box pakjes zijn heel schattig. Als ze goed passen ook handig, maar de pasvorm is wat moeilijker dan bij een broekje+truitje. Knoopkes in het kruis zijn wel essentieel anders moet je bij elke luier dat pakje uit doen.

5 dagen geleden

Welke maat is slim voor het geboortepakje? 50 of 56?

5 dagen geleden

Reactie op marloess1995

Welke maat is slim voor het geboortepakje? 50 of 56?
Dat hangt van je kindje af. Je kunt een beetje naar jezelf, je partner en familie kijken if jullie grote babies waren. En eventueel groeiechos. In mijn omgeving hadden alle babies meteen 56. Die van mij had ook in 44 gepast. Ik vond het vervelend om bij te moeten halen in de kraamweek, dus heb liever alles in huis.

5 dagen geleden

Reactie op samanthablankestein

Stiekem promoot ik meteen even m’n eigen webshop 🩵🙈 Dit gaat het geboorte ...
Ik vind jouw website & kleertjes zo ontzettend leuk!! Zag dat je ook een stand hebt op de We Are Pregnant beurs dus denk dat ik daar eens even los ga 4 oktober 😂

5 dagen geleden

Reactie op Shiloh

Hi, Niet het volledig pakje nog in huis maar wel het rompertje waar we de ...
Ooh wat leuk! Waar koop je dit?

5 dagen geleden

Reactie op samanthablankestein

Stiekem promoot ik meteen even m’n eigen webshop 🩵🙈 Dit gaat het geboorte ...
Wat toevallig! Wij hebben dit setje van schoonmoeder gekregen 😍

4 dagen geleden

Reactie op Happydogmom95

Ooh wat leuk! Waar koop je dit?
Shein! 😁 ik zet het er wel even bij🥰 Babyjongen Grafische sloganprint Body's Ik heb geweldige producten ontdekt op SHEIN.com, kom ze bekijken! http://api-shein.shein.com/h5/sharejump/appjump?link=VyRHy6VhW1L&localcountry=NL&url_from=GM7557575504117149696

4 dagen geleden

Reactie op Shiloh

Shein! 😁 ik zet het er wel even bij🥰 Babyjongen Grafische sloganprint Bod ...
Er is onlangs een artikel gepubliceerd over de schadelijke stoffen in babykleding van o.a. Shein, zou daar echt mee oppassen 😶 voldoen vaak ook niet aan brandbaarheidseisen e.d. die we in Europa hebben; https://fashionunited.be/nieuws/business/kinderkleding-van-shein-onder-de-loep-genomen-gevaarlijke-stoffen-aangetroffen/2024052241684

4 dagen geleden

Reactie op samanthablankestein

Stiekem promoot ik meteen even m’n eigen webshop 🩵🙈 Dit gaat het geboorte ...
Ik hoop dat het overslag ruffle shirt snel leverbaar is, dan word het dat shirtje met het hartjes broekje en mutsje 🥹

4 dagen geleden

Reactie op Hannn9

Er is onlangs een artikel gepubliceerd over de schadelijke stoffen in babyk ...
Ohh....🫣 daar wist ik helemaal niets vanaf!! Dank je wel hiervoor...ik ga zeker opletten nu!

4 dagen geleden

Reactie op SvdLee

Ik hoop dat het overslag ruffle shirt snel leverbaar is, dan word het dat s ...
Deze hoop ik binnen nu en 2 weken weer binnen te hebben 🥰

4 dagen geleden

Reactie op Nurse!

Wat toevallig! Wij hebben dit setje van schoonmoeder gekregen 😍
Super leuk !! 🥰

4 dagen geleden

Reactie op SKAA

Ik vind jouw website & kleertjes zo ontzettend leuk!! Zag dat je ook ee ...
Ja klopt! Super leuk 🥰