32 Reacties

2 maanden geleden

Wat vervelend zeg. :( Het is als buitenstaander moeilijk om er wat over te zeggen, maar ik snap je frustratie! Het klinkt alsof hij sowieso niet goed in zijn vel zit inderdaad. Mijn advies zou zijn om sowieso geen overhaaste beslissingen te maken (mogelijk onder invloed van hormonen), zelfs al doet hij stom, het is de vader van je kind en jullie kunnen ook later nog uit elkaar. Ik weet niet of iemand anders dit al gezegd heeft, maar is relatietherapie geen optie? Een professional kan jullie helpen om jullie gedrag onder de loep te nemen, en naar constructieve manieren van praten te zoeken. Dan ga je elkaar beter begrijpen. En misschien ga je dan uiteindelijk toch uit elkaar omdat het gewoon niet goed past, maar dan weet je in ieder geval dat je er alles aan gedaan hebt.... Sterkte!

2 maanden geleden

Reactie op Wire

Wat vervelend zeg. :( Het is als buitenstaander moeilijk om er wat over te ...
Lief je reactie, alleen is hij echt daar te koppig voor🙈 Kan het voorstellen, maar weet bij voorbaat z'n antwoord al. Zo jammer... want misschien is het wel iets wat zou kunnen werken

één maand geleden

Hoe gaat het nu?

één maand geleden

Reactie op stelk

Hoe gaat het nu?
Uhm... ben 4 weken geleden een gesprek met hem aangegaan, waarbij ik alles heb gezegd waar ik mee zit.. (Dus ook de persoonlijke verzorging). Hij zou veranderen en erop letten.. na dat gesprek heeft het opnieuw 3,5 week geduurd voordat hij z'n gezicht (haar en baard) ging scheren.... 't had dus allemaal heel weinig zin.... Toen hij zich dus had geschoren, kon ik maar niet ophouden met complimenteren ik dacht misschien dat dat helpt 😅 Verder gaat 't op en af eerlijk gezegd..... Ik probeer echt m'n best te doen voor het meisje wat op komst is.... de toekomst zal t uitwijzen 😘

één maand geleden

Wordt hij voor de eerste keer vader? Misschien vind hij het spannend en weet hij ook niet zo goed wat hij met zichzelf aan moet? Mannen kunnen zichzelf toch minder goed uiten heb ik het idee, haha. Ik hoop voor je dat het beter wordt! Zijn er ook positieve punten aan hem, die opschrijven en jezelf aan blijven herinneren?

één maand geleden

Reactie op Mirandapriscilla

Uhm... ben 4 weken geleden een gesprek met hem aangegaan, waarbij ik alles ...
Doet ie wel meer zn best in huis?

één maand geleden

Reactie op Plofje98

Doet ie wel meer zn best in huis?
Nee totaal niet! 🙈

één maand geleden

Nee totaal niet! 🙈
Oh Wauw.. Moet zeggen dat ik het zelf ook echt onaantrekkelijk vind als een man niet zijn mannetje staat in het huis en de relatie mbt verzorging en het huishouden doen. En dan nog onaantrekkelijker dat ie zich niks aan trekt van jouw mening hierover en hier dus niks mee doet.. Mijn man was een jaar in onze relatie echt 24/7 aan het gamen als hij thuis was. Heb hem toen na veel irritatie aangegeven: of je game, of ik. Ik was toen nog niet zwanger, dus die conclusie is dan makkelijker te trekken vanuit mij. Maar als ik jou was geweest, dan zou ik zelf ook naar die optie neigen. Beter zelf doen, dan ook de troep van je mankind op moeten ruimen en hem moeten herinneren aan zijn hygiëne en persoonlijke verzorging 😅

één maand geleden

Reactie op Plofje98

Oh Wauw.. Moet zeggen dat ik het zelf ook echt onaantrekkelijk vind als e ...
En bovendien, op een gegeven moment gaat verliefdheid over naar houden van. Maar het is en blijft dan wel elke dag een keuze om van elkaar te houden. Een relatie hebben met een mankind maakt het wel lastig om elke keer voor die keuze te moeten staan denk ik, terwijl als een man zijn best doet in huis en in zijn verzorging, dan hoef je meestal niet na te denken over het 'houden van'. Het is er dan gewoon

één maand geleden

Reactie op Plofje98

En bovendien, op een gegeven moment gaat verliefdheid over naar houden van. ...
Tuurlijk... alleen is het wel fijn als je nog een beetje "warm" word van diegene. En niet al bij voorbaat denkt " shit nu moet ik hem zo een kus geven" (omdat het dan net een zwerrie is met zo'n onverzorgde baard 🙈 en dus de aantrekkingskracht er niet meer is)

één maand geleden

Tuurlijk... alleen is het wel fijn als je nog een beetje "warm" word van di ...
Daar ben ik het wel mee eens haha