16 Reacties
8 maanden geleden
Wat een eikel..Je bent de moeder van z'n dochtertje..en ik ben van mening dat hij als vade, de mama een beetje in de watten mag leggen. En nee, dat hoeft niet met dure cadeautjes. Gewoon een bloemetje, ontbijtje, knutselwerkje of iets dergelijks. Lieve mama, je doet het super goed. En leg aub jezelf vandaag of deze week in de watten.. ga iets leuks doen, koop iets leuks.. iets wat jou blij maakt!
8 maanden geleden
Reactie op eefjeeB
De dag is nog jong, misschien verast hij je nog?🥹 gaat je kleine naar de o ...
Nee hij is hier heel duidelijk over geweest net 😭
8 maanden geleden
Reactie op OnvergetelijkeTulp118806
Wat een eikel..Je bent de moeder van z'n dochtertje..en ik ben van mening d ...
En bij deze: een hele fijne moederdag🩷
8 maanden geleden
Reactie op OnvergetelijkeTulp118806
En bij deze: een hele fijne moederdag🩷
Lief! Dankjewel!🥹
Jij ook een hele fijne moederdag! ♥️
8 maanden geleden
Wat ontzettend jammer en teleurstellend! Je mag trots zijn op jezelf en als ik jou was zou ik mezelf lekker op iets trakteren als hij het niet doet!
8 maanden geleden
Ik heb voor mezelf maar wat geregeld 🤣 hij heeft wel gister een high tea opgehaald bij mijn favorieten plek op bezoek 🙏🏻 die heb ik vanmorgen lekker voor mezelf
Klaar gemaakt want hij ligt te pitten.
Maak vandaag een mooie herinnering met je kindje ✨ het is jullie dag samen
Hele fijne Moederdag
8 maanden geleden
He wat jammer. Mijn vriend had bij de eerste moederdag (toen ik nog zwanger was van mijn eerste) ook niks gedaan en was daar ook verdrietig over. Vond dat ik nog geen moeder was omdat de kleine nog niet geboren was…. Hebben toen een gesprek gehad over wat we vanaf nu “afspreken” voor vader en moederdag en sindsdien zijn de verwachtingen helder! Alleen een ontbijt op bed en een kus is voor ons voldoende. Misschien kunnen jullie ook iets afspreken voor de komende vader/moeder dagen. De opvang maakt nu leuke knutselwerkjes dus dat komt er wel altijd bij!
8 maanden geleden
Ik zou hier zelf ook verdriet van worden. Het hoeft inderdaad niet groot te zijn, maar een kleinigheidje als gebaar is toch altijd wel fijn.
Hopenlijk heb je vandaag toch een fijne moederdag 🩷