16 Reacties

8 maanden geleden

De dag is nog jong, misschien verast hij je nog?🥹 gaat je kleine naar de opvang?

8 maanden geleden

Wat een eikel..Je bent de moeder van z'n dochtertje..en ik ben van mening dat hij als vade, de mama een beetje in de watten mag leggen. En nee, dat hoeft niet met dure cadeautjes. Gewoon een bloemetje, ontbijtje, knutselwerkje of iets dergelijks. Lieve mama, je doet het super goed. En leg aub jezelf vandaag of deze week in de watten.. ga iets leuks doen, koop iets leuks.. iets wat jou blij maakt!

8 maanden geleden

Reactie op eefjeeB

De dag is nog jong, misschien verast hij je nog?🥹 gaat je kleine naar de o ...
Nee hij is hier heel duidelijk over geweest net 😭

8 maanden geleden

Reactie op OnvergetelijkeTulp118806

Wat een eikel..Je bent de moeder van z'n dochtertje..en ik ben van mening d ...
En bij deze: een hele fijne moederdag🩷

8 maanden geleden

Reactie op OnvergetelijkeTulp118806

En bij deze: een hele fijne moederdag🩷
Lief! Dankjewel!🥹 Jij ook een hele fijne moederdag! ♥️

8 maanden geleden

Hier het zelfde, geloof dat hij niet eens weet dat het moeder dag is….

8 maanden geleden

Je bent de moeder van jullie kind... wat egoïstisch zeg. Hele fijne moederdag 🩷🩵

8 maanden geleden

Wat kunnen mannen toch sukkels zijn. Fijne moederdag, je doet het fantastisch ❤️

8 maanden geleden

Wat ontzettend jammer en teleurstellend! Je mag trots zijn op jezelf en als ik jou was zou ik mezelf lekker op iets trakteren als hij het niet doet!

8 maanden geleden

Fijne moederdag! ❤️ Ik vind het heel logisch dat je hier verdrietig over bent 🙁 Ik zou het ook naar hem uitspreken hoor! En misschien dat als jij straks wel wat voor vaderdag doet, hij zich realiseert dat dat toch wel erg leuk is.

8 maanden geleden

Ik heb voor mezelf maar wat geregeld 🤣 hij heeft wel gister een high tea opgehaald bij mijn favorieten plek op bezoek 🙏🏻 die heb ik vanmorgen lekker voor mezelf Klaar gemaakt want hij ligt te pitten. Maak vandaag een mooie herinnering met je kindje ✨ het is jullie dag samen Hele fijne Moederdag

8 maanden geleden

Trots op jou mama♥️

8 maanden geleden

He wat jammer. Mijn vriend had bij de eerste moederdag (toen ik nog zwanger was van mijn eerste) ook niks gedaan en was daar ook verdrietig over. Vond dat ik nog geen moeder was omdat de kleine nog niet geboren was…. Hebben toen een gesprek gehad over wat we vanaf nu “afspreken” voor vader en moederdag en sindsdien zijn de verwachtingen helder! Alleen een ontbijt op bed en een kus is voor ons voldoende. Misschien kunnen jullie ook iets afspreken voor de komende vader/moeder dagen. De opvang maakt nu leuke knutselwerkjes dus dat komt er wel altijd bij!

8 maanden geleden

Wat jammer! Probeer er zelf een mooie dag van te maken. En koop wat leuks voor jezelf. Het is moederdag en als hij er niks aan doet lekker zelf doen. Fijne moederdag! Geniet van je kleine meisje 😘

8 maanden geleden

Ik zou hier zelf ook verdriet van worden. Het hoeft inderdaad niet groot te zijn, maar een kleinigheidje als gebaar is toch altijd wel fijn. Hopenlijk heb je vandaag toch een fijne moederdag 🩷

8 maanden geleden

Eerlijk? Het zijn mannen dat zijn echt de grootste klunzen ooit 🫣 je doet het geweldig als moeder❤️ Geniet lekker met je kindje hier denkt vent er ook niet aan nou en met vaderdag denk ik er niet aan😁