13 Reacties

Ć©Ć©n dag geleden

Je begint ergens aan en niet kunnen stoppen. En direct door naar het volgende gaan. Als alles klaar is vindt je wel wat nieuws om mee te beginnen. Stilzitten is geen optie. Vorige zwangerschap heel hevig gehad en deze zwangerschap juist het tegenovergestelde.. helaas.

Ć©Ć©n dag geleden

Bij mij nu pas twee weken actief nesteldrang. Eindelijk door kunnen pakken zoals skumurrt beschrijft en wat niet lukt veroorzaakt frustratie en moet mijn man in steunen šŸ˜.

Ć©Ć©n dag geleden

Geen idee, ik heb ook geen nesteldrang, maar bij mij is het nog niet bepaald ready šŸ˜…

21 uur geleden

Oow man ik heb wel hele erge nesteldrang deze (derde) zwangerschap šŸ¤£ Niet zozeer voor voor de baby daar staat alles al lang voor klaar maar zo moest ik vorig week echt het terras schoonspuiten met de hoge druk. De kerstverlichting buiten kon ook absoluut niet meer wachten dat moest ik gedaan hebben (met 37 weken zelf de ladder op). Voor mij voelt die nesteldrang wel als extra energie maar ook niet kunnen relaxen tot het gedaan is.

21 uur geleden

Haha zoals ik dus lees is de nesteldrang niet te missenšŸ˜… laat maar komen die nesteldrang ik heb er zin in!! šŸ˜

20 uur geleden

Ik weet niet of dit nesteldrang is, maar ik heb mijn ziekenhuistas de afgelopen weken al ongeveer 10 keer in- en uitgepakt, gewisseld van tas en in- en uit de auto gehaald šŸ«£

19 uur geleden

Niet gehad, bij de eerste niet en nu niet. Wel behoefte aan tijd voor mezelf (nu het nog kan denk ik dan). Man daarentegen wĆØl. En ik deed en doe ook wat ik kan. Dus de boel is op orde. Eigenlijk was het dat ook wel. We hebben al een peuter, het huis is vrij nieuw.

18 uur geleden

Ik heb het 0.0 šŸ˜‚ alles staat al weken in de wacht en bij alles denk ik; "oh dat komt wel". Ondertussen bij 33w toch maar wel aan de babykamer begonnen šŸ˜‚

18 uur geleden

Bij mijn eerste had ik het nauwelijks. Nu bij mā€™n tweede heb ik het wel! Ik werk heel netjes mā€™n to do lijst af ook

11 uur geleden

Wees blij dat je geen nesteldrang hebt. Hier heb ik de verf al 100x uit de kast gehaald vanwege wilde ideeĆ«n šŸ„¹

11 uur geleden

Hahah herkenbaar, ik was ook al weken geleden begonnen en nu met 37 weken denk ik nouuuu okĆ© en nu?šŸ˜‚šŸ˜‚šŸ˜‚

11 uur geleden

Ik ben normaal lui en stel dingen uit.. nu moet alles ineens 'nu' zoals lampen opgehangen, maar doe ook dingen die ik normaal niet doe zoals de wasmachine schoonmaken etc. Het voelt voor mij alsof ik dus ineens de energie en discipline heb, wat heel fijn is, maar ook wel onrustig alsof ik door een motortje ben aangedreven (liefst had ik die hele taken lijst al gister af) šŸ˜…

6 uur geleden

Hier geen nesteldrang gehad. Wij hadden na de 13 weken echo, alles in huis gehaald qua meubels met week 24-25 zoiets alles opgezet. Kamer geverfd, behang geplakt, de hele boven verdieping nieuw laminaat. En met 28 weken heb ik de kamer helemaal ingericht naar hoe ik het wilde hebben. Nu is het zo dat we in de kleren kast te weinig planken hebben dus we hebben twee meer gehaald. Zodat er nog meer in de kast kan en op oog hoogte. We moeten nog drie dingen doen. Klossen onder het bed, triptrapp stoel verstellen, ziekenhuistas inpakken. We worden as zaterdag ingeleid met 37+2 vanwege hoge bloeddruk en de groei van ons kleine man. Want hij is groot. Hopelijk krijg ik hem op de natuurlijke manier maar ben er bang voor.