13 Reacties
Ć©Ć©n dag geleden
Bij mij nu pas twee weken actief nesteldrang. Eindelijk door kunnen pakken zoals skumurrt beschrijft en wat niet lukt veroorzaakt frustratie en moet mijn man in steunen š.
21 uur geleden
Oow man ik heb wel hele erge nesteldrang deze (derde) zwangerschap š¤£
Niet zozeer voor voor de baby daar staat alles al lang voor klaar maar zo moest ik vorig week echt het terras schoonspuiten met de hoge druk. De kerstverlichting buiten kon ook absoluut niet meer wachten dat moest ik gedaan hebben (met 37 weken zelf de ladder op).
Voor mij voelt die nesteldrang wel als extra energie maar ook niet kunnen relaxen tot het gedaan is.
18 uur geleden
Ik heb het 0.0 š alles staat al weken in de wacht en bij alles denk ik; "oh dat komt wel". Ondertussen bij 33w toch maar wel aan de babykamer begonnen š
18 uur geleden
Bij mijn eerste had ik het nauwelijks. Nu bij mān tweede heb ik het wel! Ik werk heel netjes mān to do lijst af ook
11 uur geleden
Wees blij dat je geen nesteldrang hebt. Hier heb ik de verf al 100x uit de kast gehaald vanwege wilde ideeĆ«n š„¹
11 uur geleden
Ik ben normaal lui en stel dingen uit.. nu moet alles ineens 'nu' zoals lampen opgehangen, maar doe ook dingen die ik normaal niet doe zoals de wasmachine schoonmaken etc. Het voelt voor mij alsof ik dus ineens de energie en discipline heb, wat heel fijn is, maar ook wel onrustig alsof ik door een motortje ben aangedreven (liefst had ik die hele taken lijst al gister af) š
6 uur geleden
Hier geen nesteldrang gehad. Wij hadden na de 13 weken echo, alles in huis gehaald qua meubels met week 24-25 zoiets alles opgezet. Kamer geverfd, behang geplakt, de hele boven verdieping nieuw laminaat. En met 28 weken heb ik de kamer helemaal ingericht naar hoe ik het wilde hebben.
Nu is het zo dat we in de kleren kast te weinig planken hebben dus we hebben twee meer gehaald. Zodat er nog meer in de kast kan en op oog hoogte.
We moeten nog drie dingen doen. Klossen onder het bed, triptrapp stoel verstellen, ziekenhuistas inpakken.
We worden as zaterdag ingeleid met 37+2 vanwege hoge bloeddruk en de groei van ons kleine man. Want hij is groot. Hopelijk krijg ik hem op de natuurlijke manier maar ben er bang voor.