32 Reacties

2 maanden geleden

Deze was ik vergeten toe te voegen

2 maanden geleden

Deze testen zijn iets duidelijker te zien

2 maanden geleden

Reactie op britt_1998

Bij mij liepen de testen ook langzaam op. Was bijna niet te zien. Met bloedtesten hebben ze het toen opgevolgd en deze liepen wel heel goed op. Ik had ook geen menstruatie gehad na een miskraam. Wel vind ik die van 23-8 iets donkerder dan de andere 2😊

2 maanden geleden

Reactie op britt_1998

Zo liepen ze bij mij op. Ook in het begin echt geen oplopende test. Maar ben ondertussen maandag 22 weken zwanger. Dus hoeft gelukkig niet altijd niet goed te zijn. Wel was ik ook heel erg bang na 5 miskramen. Vraag of ze je bloed willen testen een paar keer

2 maanden geleden

Reactie op Marianne1983

Zo liepen ze bij mij op. Ook in het begin echt geen oplopende test. Maar be ...
Oh wel heel fijn om te zien dat het niks hoeft te betekenen. Bij mijn eerste zwangerschap had ik al flinke streep met 3 dagen voor mijn NOD. Dus dacht meteen is niet goed

2 maanden geleden

Reactie op Marianne1983

Bij mij liepen de testen ook langzaam op. Was bijna niet te zien. Met bloed ...
Ik heb een bericht gestuurd naar mijn gynaecoloog, hopelijk stelt die een bloedtest voor🙈

2 maanden geleden

Waarom eigenlijk meerdere keren testen? Ik zie het heel vaak voorbij komen, maar begrijp het niet zo goed.. Ik heb bij al mijn zwangerschappen na de positieve test niet meer getest en zie ook niet zo goed waarom. Je creëert niet meer zekerheid in je zwangerschap door maar te blijven testen. Gewoon proberen te vertrouwen dat het goed gaat, zolang het niet zichtbaar mis gaat. Ik zeg dit echt met de beste intenties! 🙏🏻 Ik wens je veel sterkte en hoop op een goede zwangerschap voor jou!

2 maanden geleden

Reactie op Lily24

Waarom eigenlijk meerdere keren testen? Ik zie het heel vaak voorbij komen, ...
Ik denk dat ik doe vanwege onzekerheid, bang dat het misgaat. En omdat ik bij veel mensen zie dat de testen oplopen, dus dan 'moet' dat bij mij ook zit in mijn hoofd 🙈

2 maanden geleden

Reactie op britt_1998

Ik denk dat ik doe vanwege onzekerheid, bang dat het misgaat. En omdat ik b ...
Ik snap het, maar ik denk dat je er alleen maar onzekerder van wordt! Testen reageren bij iedereen weer anders. De een heeft heel snel een dikke streep, bij de ander komt die nooit ondanks de wel goede zwangerschap. Ik hoop dat je meer vertrouwen krijgt, maar snap dat dat heel lastig is na een miskraam. Bij mij is het vorig jaar helaas ook mis gegaan na 16 weken, helaas was het kindje niet gezond. Dit heeft mij deze zwangerschap ook behoorlijk onzeker gemaakt, maar weet ook dat ik er nu niets aan kan doen of het goed of fout gaat. Daarom heb ik mijzelf maar opgelegd zo min mogelijk te stressen en rustig te blijven en het stapje voor stapje te nemen! Mijn advies is, laat het testen gaan en wacht rustig je eerste echo af straks, hoe moeilijk dat misschien ook is..

2 maanden geleden

Test je met eerste ochtendurine? Mijn tweede urine was altijd een stuk geconcentreerder op de een of andere manier. Bij mij liepen ze ook ‘slecht’ op, maar na een dag of 4 was die wel echt duidelijk donkerder. Het zou elke twee dagen moeten verdubbelen. Ik zou even een bloedtestje aanvragen en dan over een paar dagen weer eentje, dan weet je meer. Veel sterkte 🙏🏻

2 maanden geleden

Reactie op Kels94

Test je met eerste ochtendurine? Mijn tweede urine was altijd een stuk geco ...
Ja deze testen zijn allemaal met de eerste ochtendurine gedaan. Ik kan nog wel eens proberen met 2e indd. Ja ik doe volgende week nog een test en laat het verder maar op het beloop

2 maanden geleden

Hoihoi, ik probeer het even zo ipv een nieuwe topic maken. Wanneer kan ik het beste opnieuw testen. Ik heb 23-8 mijn laatste test gedaan. Maar durf niet zo goed opnieuw te testen voor teleurstelling. (Ik weet dat ik met meer testen ook geen duidelijkheid krijg). Ik heb nu gewoon stress door het niet oplopen van de testen, dit gebeurde bij mijn vorige zwangerschap wel, waardoor ik totaal niet gerust ben🥹🥹

2 maanden geleden

Reactie op britt_1998

Hoihoi, ik probeer het even zo ipv een nieuwe topic maken. Wanneer kan ik ...
Ik teste om de dag ook vanwege de onzekerheid

2 maanden geleden

Reactie op britt_1998

Hoihoi, ik probeer het even zo ipv een nieuwe topic maken. Wanneer kan ik ...
Minimaal om de dag. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik geen fan ben van de hartjestesten van Sensitest. Het duurde lang voor het streepje zichtbaar was, terwijl de striptest al lang en breed doorgelopen en afgelezen was. Misschien dat een andere test mooier oploopt en duidelijkere streepjes geeft

2 maanden geleden

Reactie op Larissa_94

Minimaal om de dag. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik geen fan ben van de ...
Bij mijn vorige zwangerschap was her snel zichtbaar met die hartjestest. Dus dacht dat het fijne test was, maar nu meer onrust erdoor. De kruidvat test doet bij mij hetzelfde en de CB met 1 streep ook. Dus misschien een traag oplopende hcg 🫣

2 maanden geleden

Reactie op britt_1998

Bij mijn vorige zwangerschap was her snel zichtbaar met die hartjestest. Du ...
De kruidvat 2v5 hoor ik ook weinig positieve dingen over tegenwoordig. Maar ik hoop voor je dat dit goed gaat komen

2 maanden geleden

Dit zijn mijn kruidvat testen. De bovenste van 19-8 en onderste van 21-8. Het loopt wel iets op, maar niet denderend

2 maanden geleden

Reactie op britt_1998

Dit zijn mijn kruidvat testen. De bovenste van 19-8 en onderste van 21-8. H ...
Deze foto lijkt niet op de foto die ik heb toegevoegd. Daar zijn echt lijntjes te zie

2 maanden geleden

Vanmorgen opnieuw een test gedaan. De bovenste van de 23e en de onderste van vandaag. Ik begin mijn hoop langzaam te verliezen🥹

2 maanden geleden

Reactie op britt_1998

Vanmorgen opnieuw een test gedaan. De bovenste van de 23e en de onderste va ...
Hoe gaat het nu met je? Kan je niet vragen om een bloedtest want zo word je niks wijzer en alleen maar onzekerder.