32 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Marianne1983

Hoe gaat het nu met je? Kan je niet vragen om een bloedtest want zo word je ...
Ik ben eigenlijk nog steeds niks wijzer momenteel. Ik heb afgelopen 2 dagen niet meer getest. Maar ook nog steeds geen bloedverlies en wel nog kwaaltjes. Ik heb maandag een echo en weet echt niet wat ik moet verwachten, ik lees alleen maar dingen als miskraam of buitenbaarmoederlijke met niet oplopende test. Ik wil vrijdag nog 1x testen, maar ben zo bang dat het niet oploopt en dat ik fus geen goed echo heb maandag

2 maanden geleden

Reactie op britt_1998

Ik ben eigenlijk nog steeds niks wijzer momenteel. Ik heb afgelopen 2 dagen ...
Dat is balen. Zeker omdat je wel klachten hebt. Probeer anders eens de kruidvat 2 voor 5 euro testen eens en dan niet met ochtend urine. Deze heb ik ook tussendoor gebruikt en vond ze wel duidelijker dan die hartjes van sensitest. Ik hoop dat je maandag wel een goede echo hebt maar gewoon nog erg pril🍀. Ik snap niet waarom geen bloedtest doen ipv gelijk een echo maar weet dat veel artsen dit niet willen doen

2 maanden geleden

Reactie op Marianne1983

Dat is balen. Zeker omdat je wel klachten hebt. Probeer anders eens de krui ...
Jaa na de situatie met de bevalling met 13 weken en nu al 1.5 week deze lichte testen denk ik ook waarom niet even testen met bloed. Ik hoop ook een goede echo, maar als ik goed ga tellen kan het bijna niet dat ik nu 1.5 week zo lichte test heb. Ik vind het nu moeilijk om de moed erin te houden🥹 Bedoel je die met die pipetjes ?

2 maanden geleden

Ik heb vanmorgen nog een test gedaan en helaas heb ik nu helemaal geen 2e streep meer. Maar ook nog geen bloedverlies of buikkrampen

2 maanden geleden

Reactie op britt_1998

Ik heb vanmorgen nog een test gedaan en helaas heb ik nu helemaal geen 2e s ...
Heb je al contact met de verloskundige? Ik heb een biochemische zwangerschap gehad en toen veel aan ze gehad

2 maanden geleden

Reactie op Littlemanmay2022

Heb je al contact met de verloskundige? Ik heb een biochemische zwangerscha ...
Ik heb maandag een vroege echo staan, zou dat te laat zijn ?

2 maanden geleden

Reactie op britt_1998

Ik heb maandag een vroege echo staan, zou dat te laat zijn ?
Ik zou iniedergeval contact opnemen dat je streepje verdwenen is, ik denk dat dat geen goed nieuws is helaas. Mijn streepje was ook weg na een paar dagen.

2 maanden geleden

Ik zou iniedergeval contact opnemen dat je streepje verdwenen is, ik denk d ...
Ik zal ze maar eens bellen. Ik had 13 dagen een streepje, maar die liep niet op, dus was al bang dat het opnieuw fout zou gaan

2 maanden geleden

Reactie op britt_1998

Ik zal ze maar eens bellen. Ik had 13 dagen een streepje, maar die liep nie ...
Heel veel sterkte iniedergeval 😘

2 maanden geleden

Heel veel sterkte iniedergeval 😘
Dankjewel😘

2 maanden geleden

Sterkte!! 🌹

2 maanden geleden

Vandaag mijn vroege echo gehad. Het enige wat te zien is was een onrustige baarmoeder. Doorgestuurd naar de gynaecoloog. Ook hier helaas niks te zien. Bloed laten prikken en me waarde is te laag voor een zwangerschap helaas. Nu wachten tot ik weer ga menstrueren🥹🥹