107 Reacties

9 dagen geleden

Goede tips, bedankt! Ik vind de wollen kleding en kleedjes idd ook absurd duur op sommige websites dus dit soort tips zijn welkom 😄

9 dagen geleden

Hebben jullie evt tips waar op te letten bij de aanschaf van een wollen deken? Ik zie verschillende wol soorten en de ene is gehaakt, andere juist weer grover.. het is voor mij nog onbekend terrein en ik heb geen idee waar ik op moet letten 😅

9 dagen geleden

Reactie op Moosje221

Hebben jullie evt tips waar op te letten bij de aanschaf van een wollen dek ...
Het is net een beetje wat je wil. Vaak zijn die onderdekens om op te liggen van dat “grove” merino wol vrijwel onbewerkt (heb ik ook). Gehaakte dekentjes zijn super leuk en mooi ik heb er 1 van mn oma die kan ik gewoon als normaal omslag dekentje gebruiken en zelf heb ik een deken gemaakt meg een wafeldoek van katoen en dat grove wol

9 dagen geleden

Reactie op kirstensuzanne

Het is net een beetje wat je wil. Vaak zijn die onderdekens om op te liggen ...
Dank je! Ik vind het vooral belangrijk dat het lekker warm is. Ik heb er eentje liggen die gehaakt is maar die lijken me veel koeler dan zo’n echte grove deken, maar das misschien ook een beetje aftasten hoe de temperatuur in de kamer is (en van de baby uiteraard 😄). Die je zelf hebt gemaakt is heel mooi! ☺️