8 Reacties
24 dagen geleden
Reactie op ckdd
Had dit bij mijn vorige zwangerschap ook. Daar kwam
Ook nog bij kijken dat ...
Awh dat lijkt me dubbel naar! Hier veel hoesten, maar de kleine is tot nu toe voorbeeldig met het getrappel. Hopelijk blijft het zo. Het doet zo’n zeer 😭
24 dagen geleden
Reactie op SharR86
Ik heb ook al 3 weken een gekneusde rib doordat mijn dochter er tegenaan he ...
Jij ook beterschap 🤍 wat naar is dit zeg 😮💨 morgen heb ik wel een afspraak met de Huisarts maar ik denk inderdaad dat ze heel weinig voor me kunnen doen
24 dagen geleden
Kun je niet beter even een aantal dagen uitzieken voor je weer gaat werken? Zo'n zwangerschap vraagt veel van je lichaam maar hoesten put je ook helemaal uit! Misschien fijner om even je lichaam tijd te geven zich wat te herstellen, ipv hoestende en zwanger met gekneusde ribben op je werk paraat staan. Beterschap!!!
24 dagen geleden
Reactie op Pietjejan
Kun je niet beter even een aantal dagen uitzieken voor je weer gaat werken? ...
Jaa dat is misschien wel zo. Maar ik ben net hersteld van buikgriep ☹️ en was net een paar dagen weer aan het werk. HR was bij ons al moeilijk aan het doen. Maar je hebt wel gewoon gelijk. Heb nu een antibiotica kuur gekregen voor de bronchitis dus dat is fijn! Hopelijk helpt deze en is in iedergeval het hoesten weg straks.
22 dagen geleden
Reactie op 🍋 SunflowerApplepie 🍋
Jaa dat is misschien wel zo. Maar ik ben net hersteld van buikgriep ☹️ en w ...
Fijn dat je antibiotica hebt gekregen, dan is het hopelijk wat sneller weg!
Maar alsnog heeft HR niks te maken met hoe jij je voelt..het klinkt niet alsof jij je ziek meld voor 1 kuchje, dus ik zou er wel echt om denken dat je jezelf en je kindje op de 1e plek zet en niet HR gaat pleasenm hoe meer rust je nu pakt, hoe eerder je ook weer fit bent en je weer normaal kan functioneren! Hoeveel weken ben je?
21 dagen geleden
Reactie op Pietjejan
Fijn dat je antibiotica hebt gekregen, dan is het hopelijk wat sneller weg! ...
Klopt hoor. Maar bij ons zetten ze altijd druk ookal weten ze dat het niet juist is. Maar mijn teamleider die staat altijd aan mijn kant, wat heel fijn is! Ik ben nu 30+3. Ga met 34 met verlof en dat is ook al snel.