44 Reacties

één maand geleden

Met een tondeuse/trimmer met een kapje. Dan snij ik mezelf niet.

één maand geleden

Ik doe het op goed geluk hahahahah 😂🫣

één maand geleden

Reactie op Pinguinlover

Met een tondeuse/trimmer met een kapje. Dan snij ik mezelf niet.
Dat is indd erg handig. Adviseer je een bepaalde merk?

één maand geleden

Ik doe het grootste deel zelf en daarna vraag ik mijn vriend om even te checken😂

één maand geleden

Reactie op anoukvkeulen

Ik doe het grootste deel zelf en daarna vraag ik mijn vriend om even te che ...
Haha ja indd beetje hulp is wel fijn 😁

één maand geleden

Hoe dan ik kom er helemaal niet bij haha , en als ik voorover buig dan wordt ik duizelig

één maand geleden

Reactie op nomiiiii

Hoe dan ik kom er helemaal niet bij haha , en als ik voorover buig dan word ...
Hier precies het zelfde. Vandaar mijn vraag wellicht heeft iemand een goede trucje hiervoor

één maand geleden

Reactie op Moms Van Diman

Dat is indd erg handig. Adviseer je een bepaalde merk?
Volgens mij voldoen ze allemaal wel. Ik heb een Philips! Verder een handspiegel, dan kan je even checken hoe het eruit ziet 😂

één maand geleden

Op de tast😂 ik zie niks

één maand geleden

Me vriend liet ik het doen

één maand geleden

Op de gok en op gevoel. Soms voel ik ineens een hele lange haar in mn lies ofzo die ik dan net heb gemist haha Mijn vriend zou helpen maar daarin voel ik mij nog niet echt gesteund

één maand geleden

Ik doe al jaren brazilian wax dus ik laat het doen😄😄

één maand geleden

Ik laat mezelf harsen. Ik kan het echt iedereen aanraden! Met een half uurtje ben je klaar en je hoeft er minimaal 4weken niet meer aan te denken

één maand geleden

Ik ga naar een waxsalon, dan ben ik er weer een tijdje van af.

één maand geleden

Ik heb ook een trimmer met zo’n kapje. En dan denk ik maar zo: de plekken die ik nu mis, raak ik de volgende keer wel weer 😂

één maand geleden

Lekker naar de waxsalon om de 5 weken ongeveer, hopelijk nog net voor de bevalling! 😁

één maand geleden

Gewoon niks, zorg voor later. En verloskundigen etc. Maakt het toch niet uit. Die zijn daar niet mee bezig.

één maand geleden

Ik doe het zelf en idd ook op de tast, maar weet niet hoed ik dat over een paar weken nog doe 😅

één maand geleden

Mijn man houd het bij met zijn philips oneblade 🤌🏼🩷

één maand geleden

Ik heb een krukje waar normaal de kids opstaan om hun handen te wassen! Ik ga daar op zitten, en met een spiegel voor mij onder de douche 🙈