7 Reacties

één maand geleden

Hier een dochtertje van bijna 1 jaar, ze heeft nog niet veel besef van wat er gaande is. Maar zusje in de buik reageert wel op haar stem. Zo lag mn dochtertje laatst ook op mn buik met der hoofd te schreeuwen en brabbelen van blijdschap waarop zusje in de buik begon te trappen richting haar kant. De baby in de buik voelt warmte, en hoort geluid en natuurlijk ook dat zware hoofdje wat de buik in drukt geeft een richtlijn waar ze moeten trappen

één maand geleden

Ah wat een fijn gevoel he. Hier een dochter van bijna 2 jaar, en elke dag geeft ze baby zusje kusjes en knuffels en aait ze. En dan hebben we het er over wat we allemaal gaan doen als baby zusje er is. 😍🩷

één maand geleden

Hier een zoontje van 3, heeft sinds 3 weken echt duidelijk door dat er een baby aankomt. Praat elke dag erover, komt dagelijks even lekker knuffelen en ‘baby foelen’ en heeft al hele verhalen wat hij met broertje of zusje wil spelen ❤️ heerlijk genieten is dat

één maand geleden

Hier ook zoontje van 3. Word elke ochtend wakker gemaakt met een kusje en knuffeltje op me buik! Dan zegt die mama komt klaasje (Sinterklaas) als snel?! Want dan komt de baby toch?! 🥹🥹♥️

één maand geleden

Mijn zoontje van net 3 heeft het helemaal door. Meerdere keren per dag een kusje, een knuffel, luisteren naar de baby. Hij zegt dan “ik hou van jou baby”. Hij vertelt Jan en allerman over mama haar dikke buik en zijn zusje. Zijn zusje heet Baby 😂😍 Hij benoemde ook elke keer Sinterklaas. Maar hij had geen idee hoe lang dat nog duurt, en dat als Sinterklaas zijn boot pakt het nog 3 weken kan duren voor de baby er is. Recent een kalender gemaakt, met een hartje op de uiterste bevaldatum. Sinterklaasstickers op Sinterklaasdag en wat vlaggetjes op verjaardagen. Elke ochtend kruizen we een nachtje af.

één maand geleden

Mijn nichtje kan niet wachten tot mijn kleintje geboren wordt. Er was een hele rits aan verjaardagen te gaan, haar eigen de laatste in het rijtje. Daarna is het wachten op de kerstboom bij oma in de tuin. Vorige week, op haar 4e verjaardag, vroeg ze of oma de kerstboom al in de tuin heeft staan. Oh, en ze gaat grote zus zijn van de baby. Ze heeft al een beetje een idee wat het inhoud, vorig jaar heeft ze een zusje gekregen. Maar nu maakt ze het nog iets bewuster mee.

één maand geleden

Hier een bonus broer en zus van 10&11. We kijken in het weekend een film met aan beide kanten van mij een kind geplakt en beide een hand op m'n buik de gehele film. Zo lief ❤️❤️