7 Reacties
2 maanden geleden
Ik ben in mijn eerste zwangerschap met 23 weken op mijn buik gevallen. Ik had toen de placenta aan de voorkant. Men heeft toen wel ter controle bloed geprikt en een echo gemaakt.
Wanneer je je er zorgen over maakt, zou ik overleggen met je verloskundige. Ik denk wel dat het ee n goed teken is, dat je de kleine goed voelt bewegen en je geen vocht of bloedverlies hebt. Maar ik zou altijd even overleggen, om helemaal zeker te zijn dat alles oké is
2 maanden geleden
Ach, dat is vast schrikken geweest! Ik zou zelf de verloskundige wel even bellen.. al krijg je maar de bevestiging dat het zo prima is of desnoods even een extra controle om jezelf ook gerust te stellen! Vinden ze vast niet erg hoor.. hier willen ze ook liever dat je 10x voor niks belt dan helemaal niet en thuis met vragen of “angst” zit!
2 maanden geleden
Ondanks dat je niet van het bellen bent zou ik toch gaan bellen. Je weet niet wat je onbewust toch aan schade hebt opgelopen door de nare val. Het is beter te controleren, dan dat er straks toch iets fout gaat.
2 maanden geleden
Ja zeker bellen. Want het houdt je bezig dus je bent er niet gerust op. Dat is al reden genoeg. En daarnaast vind ik het ook een goede reden an sich. Ze worden echt voor veel kleinere dingen gebeld hoor:)
2 maanden geleden
Bellen, hoor. Dit was niet 'niets' en je VK is er voor alles.
En, het klinkt lelijk en belerend maat zo bedoel ik het niet: pas op met hoogtes. Door je buikgroei verandert je balans. Ik vraag mijn man / collega's / wie dan ook in m'n buurt om van hoogtes te pakken. Straks kun je het weer zelf! Nu wens ik je een voorspoedig herstel en dat alles goed is.
2 maanden geleden
Reactie op escg
Bellen, hoor. Dit was niet 'niets' en je VK is er voor alles.
En, het kli ...
Jaaaa daar kwam ik ook achter. Je denkt zo snel ; ohh dit doe ik nog even, en dit kan ik nog wel. Maar blijkbaar niet, want inderdaad, je hele evemwicht veranderd!
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb toch, de verloskundige gebeld. Schaamde me er dan toch een beetje voor maar ze gaf aan dat de baby heel goed beschermt zit en als ik geen bloed verlies heb/had en de baby vandaag gewoon voelde er niks aan de hand was! Toch gerust gesteld gelukkig en bedabkt voor jullie reacties!