Hoi allemaal! Ik heb getwijfeld of ik hier een topic over moet maken maar wil toch even een soort van bevestiging of tips..
Zoals de titel al aangeeft, ik ben gisteren gevallen. Ik probeerde op de wc bril te gaan staan om een raam open te doen, maar deed dit zonder handen dus gleed er direct vanaf. Ik viel heel hard op m'n rug maar doordat de ruimte klein is, klapte mijn rug dubbel tussen wc pot en muur en mijn knie in m'n buik. De wc is helemaal los gegaan en heb een flinke kras op m'n rug. M'n buik deed gelijk ook zeer maar door de schrik deed ik of er niks aan de hand was (geen idee waarom?) Pas een uur later moest ik heel hard huilen en vertelde ik m'n vriend wat er gebeurd was..
Ik voelde toen de baby heel lang niet en heb de halve nacht zitten snikken. Nu voel ik de baby de hele ochtend al, en heb nog slechts een soort beurs gevoel in m'n buik waar de knie kwam. En wat rugpijn natuurlijk. Ik ben er nooit zo van om de verloskundige/hulp/dokter te bellen als het niet hoeft, vind dat altijd een beetje too much ofzo, kan het niet goed uitleggen.. zeker niet omdat ik de baby nu volop voel bewegen.
Wat zouden jullie doen in dit geval?