13 Reacties

12 dagen geleden

Tussen 30-32 zouden ze indalen. Maar kan ook eerder dacht ik. Mijn zoontje ligt nu ook wat lager voornamelijk op de blaas

12 dagen geleden

Mijn dochter ligt ook al heel laag, haar kont zit tegen mn middenrif aan, en haar hoofd op m'n blaas. Ben 27+3

11 dagen geleden

Ik lijk hier ook last van te hebben ineens voel ik me zoon heel laag liggen en trappen heel druk en bewegelijk en heb ook de laatste dagen een aparte pijn gehad niet zo als weeën maar meer als kramp of een hele gemeene steek 🤔 ben zelf bijna 28 weken en moet de 10e naar de verloskundige dus zal het dan wel horen van der.🤷 Is de eerste dus weet niet wat ik er van moet denken of het nou normaal is of dat onze kleintjes gewoon graag wat lager liggen hahaha

8 dagen geleden

Het kan zijn dat ie gewoon laag ligt (of je hem in ieder geval daar voelt). Dat hoeft niet te betekenen dat ie al ingedaald is, dat zou inderdaad wat vroeg zijn (ik denk dat je verloskundige bij de volgende controle kan voelen hoe hij ligt). Mijn kindje ligt ook al de hele zwangerschap heel laag terwijl ik de eerste overal door m’n hele buik heen voelde. Waarschijnlijk is dit voor hem gewoon een comfortabel plekje 😊

8 dagen geleden

Hier 28w en babytje ligt ook al laag, sterrenkijker nu. Het geeft veel druk op mijn blaas en bekken inderdaad. Verloskundige zei dat het nog alle kanten op kan, maar ik voel wel af en toe draaien in mijn buik (heel naar gevoel eigenlijk). Indalen is het nog niet echt, maar wel al voorbereidend.

8 dagen geleden

Ik ben gister bij de verloskundige geweest en inderdaad mijn gevoel was juist de kleine is al ingedaald ben vandaag precies 28 weken hij zit nog niet vast in me bekken maar licht er wel klaar voor dus kan ook wel dat je gevoel klopt dit is me eerste zwangerschap dus wist megod niet wat is moest verwachten hij kan nog draaie en anders gaan liggen maar heb een vermoeden dat ie wel blijft liggen vooral omdat ik de laatste dag best wel wat kramp daar beneden heb en dat me schaambod ineens wat gevoelig voeldt

8 dagen geleden

Reactie op sjrona

Hier 28w en babytje ligt ook al laag, sterrenkijker nu. Het geeft veel druk ...
Jaa ik heb het ook dat het niet meer zo een fijn gevoel is als hiervoor het doet geen zeer maar is inderdaad een beetje naar en die van mij beweegt echt als een malle 😂 dus hoop dat het gevoel went of dat ie snel genoeg ruimte erbij krijgt want voelt een beetje bekneld daar beneden en moet nog wel even 😓🫣

8 dagen geleden

Heb ik hetzelfde. Echt vreselijk en vooral in de nacht.... ik blijf naar de wc lopen 🤨

7 dagen geleden

Bepaalde manier van zitten in de auto is ook vervelend 🙃

7 dagen geleden

Reactie op daisyFTM

Ik ben gister bij de verloskundige geweest en inderdaad mijn gevoel was ju ...
Mag ik vragen waar jij de schopjes voelt? Links, rechts, boven, onder?

7 dagen geleden

Reactie op Zonsondergang

Mag ik vragen waar jij de schopjes voelt? Links, rechts, boven, onder?
Ik probeer te achterhalen hoe de mijne ligt haha. Ben 28 weken en voel de schopjes links op navelhoogte vooral. En soms voel ik ook bewegingen beneden in de buurt van mn vulva zeg maar. Vraag me af of dat betekent dat zn beentjes links zitten en zn hoofd onder of juist andersom.

7 dagen geleden

Reactie op Zonsondergang

Mag ik vragen waar jij de schopjes voelt? Links, rechts, boven, onder?
Heel moeilijk te zeggen ik voel overal eigelijk wel wat alleen sinds dat ie ingedaald is ( zit nog niet vast in de bekken ) voel ik meer ze rompje en lichaam dan echt getrap en het voelt even wat benauwder beneden alsof er minder ruimte is je kan altijd even langs de verloskundige gaan die kan het voelen voor je