4 Reacties

2 maanden geleden

Dit klinkt als bekkenpijn!

2 maanden geleden

Reactie op Dani24

Daar denk ik zelf dus ook aan, ik voel ook een soort spierpijn/zeurend gevoel in mijn liezen realiseer ik me.

2 maanden geleden

Helaas erg goed bekend mee van vorige zwangerschap en deze zwangerschap. Idd bekkenpijn. Zou zeker tips vragen aan een bekkenfysio. Maar wat mij enigszins door de dag helpt is continu afwisselen qua beweging, even zitten, even liggen, even staan, even fietsen, even lopen, even op een bal. Op een werkdag is dit natuurlijk een uitdaging afhankelijk wat voor werk je doet? Maar ik kan gelukkig vaak fietsen op een werkdag omdat ik dan naar andere cliënten ga. Als ik een hele dag op kantoor zit is het echt niet best, dus probeer hele dag zitten te vermijden. Ik loop niet echt langere stukken dan 15 min meer nu sinds een week daarvoor lukte 30 min nog wel. Doe nu wel vaker op een dag even 10 min maar niet meer lange stukken aaneengesloten. Ik weet niet of je zittend werk hebt maar je kan altijd kijken of je in je pauze een rondje kan fietsen en een gymbal op werk afwisselen met je bureaustoel? En loopjes bedenken voor jezelf op werk dat je niet te lang zit (klein water glas wat je telkens bij vult ofzo). Afwisselen is het toverwoord haha hopelijk heb je hier alvast wat aan. Succes!!

2 maanden geleden

Reactie op Dani24

Dit ja! Ik ben van de week voor het eerst naar de bekkenfysio geweest en kreeg te horen dat ik standaard m’n billen aanspan bij een normale sta houding (benen op heupwijdte etc). Lijkt me goed als je dat laat checken!