Hallo dames,
Inmiddels ben ik 21 weken zwanger van ons 2e meisje 馃┓
Nu ben ik vanaf het begin echt al heel moe en dat wordt dus ook niet minder. Ik heb al bloed laten prikken maar alles is (gelukkig) in orde.
Op de dagen dat ik vrij ben, ga ik slapen als mijn dochtertje van 2.5 ook slaapt (meestal ongeveer 1-1.5 uur) en inmiddels werk ik 2 dagen op kantoor en 2 dagen thuis, zodat ik de thuis-werk dagen tussen de middag ook kan slapen. Nu merk ik alleen dat dat niet echt lukt, omdat ik toch de tijdsdruk voel dat ik weer op tijd aan het werk moet.
Nu had ik me deze week ziekgemeld omdat ik een flinke verkoudheid te pakken heb en ik het gewoon allemaal even niet trok. Nu gaat het met de verkoudheid gelukkig wel weer beter, maar ik begin langzaam te denken dat het totale plaatje eigenlijk gewoon te veel is. Ik sta net de was op te vouwen en ik had bedacht dat ik nog even wat losse dingetjes wilde opruimen. Maar na het vouwen van die was, ben ik gewoon weer helemaal op en wil ik alleen maar op de bank zitten en niks doen.
Ik zou nu eigenlijk vrijdag weer moeten werken, maar twijfel of ik het wel kan.
Wat denken jullie? Stel ik me aan? Is dit gewoon vermoeidheid die erbij hoort? Of hebben jullie nog tips?