29 Reacties

20 dagen geleden

Reactie op stiertje82

Spannend Feyza, heb je wel een suikertest gehad? Dat kan ook een oorzaak zi ...
Jazeker, er is in totaal vier keer een suikertest gedaan en hiermee is het uitgesloten. De komende periode gaan ze kijken of er een ander oorzaak is. Ik hou jullie op de hoogte hiervan!

3 dagen geleden

Hoi allemaal, vandaag een ontlastende punctie gehad , alles is goed gegaan en het is mij erg mee gevallen! Wat een verademing iets minder druk en buik! De kleine man doet het erg goed vrijdag middag krijgen we de uitslag of hij downsyndroom heeft of niet wij hebben na dat de nipt toen positief was er voor te gaan maar ik wilde geen punctie vanwege onze miskramen. Nu ze dan toch materiaal hadden om vruchtwater te minderen hebben we dit ook meteen mee genomen. We kregen ook weer een mooie foto van onze knul

2 dagen geleden

Reactie op stiertje82

Hoi allemaal, vandaag een ontlastende punctie gehad , alles is goed gegaan ...
Wat een prachtige foto van jullie zoon! Hoe is het nu een dag later? Nog steeds verminderde druk of neemt het alweer toe? Is het afwachten tot de uitslag vrijdag spannend?

één dag geleden

Reactie op mariajjj

Wat een prachtige foto van jullie zoon! Hoe is het nu een dag later? Nog st ...
Hoi Maria, nog steeds verminderde druk,al moet ik enorm wennen dat ik de kleine zo sterk voel bewegen wordt er nu wakker van. Het zal geleidelijk wel weer toe nemen maar voor nu echt een verademing! Ik kan mijn tenen gewoon weer zien nu ik iets voorover ga 😂

één dag geleden

Reactie op stiertje82

Hoi Maria, nog steeds verminderde druk,al moet ik enorm wennen dat ik de kl ...
Oh ja, kun je hem nu beter voelen? Ik heb ook het gevoel dat ik haar minder voel dan wat ik van anderen hoor. Dat zal dan ook door het vele vruchtwater komen. Ik voel haar wel regelmatig, maar soms ook best een tijdje niet. Bijzonder dat je er nu wakker van ligt 😊😬. Wordt er nog gesproken over een opname?

één dag geleden

Reactie op mariajjj

Oh ja, kun je hem nu beter voelen? Ik heb ook het gevoel dat ik haar minder ...
Ja haha lig je niet wakker van de enorme buik dan nu van het schoppen van de kleine man, maar idd door het vele vruchtwater zijn de bewegingen gedempter . Nee voor nu geen opname gesprek meer wel aankomende week de bevallingsdatum plannen 😳 vind dat zo’n raar idee.

één dag geleden

Reactie op stiertje82

Ja haha lig je niet wakker van de enorme buik dan nu van het schoppen van d ...
Dat snap ik, spannend! Is er al een indicatie gegeven? Ik weet nog niet of ik eerder moet bevallen. Tot nu toe alleen gehoord ‘vanaf 39 weken’, maar niet duidelijk wat ze daarmee bedoelen. Denk dat ik dat volgende week bij m’n volgende controle ga horen. Een paar weken van mijn verlof genieten zou ik wel fijn vinden.

één dag geleden

Reactie op mariajjj

Dat snap ik, spannend! Is er al een indicatie gegeven? Ik weet nog niet of ...
Hier is 34 weken als de grens genoemd, dat is voor mij zaterdag. Zelf voel ik meer voor 36 weken minimaal ik mag sowieso niet langer lopen dan 38 weken. Dus aankomende week wil ik gewoon weten waar we aantoe zijn

één dag geleden

Reactie op stiertje82

Hier is 34 weken als de grens genoemd, dat is voor mij zaterdag. Zelf voel ...
36 weken zou dan wel fijn zijn, en 38 helemaal. Maar dan hoop ik wel voor je dat je beter gaat slapen 😊.