Zijn jullie komische uitspraken of reacties omtrent (de bekendmaking van) je zwangerschap tegen het lijf gelopen? Van kinderen of volwassenen?
Ik begin - bij de verloskundige bleek vorige week dat de placenta bij mij voor "de uitgang" ligt. Toen de vk dat zei, reageerde mijn man direct met: "eh...welke uitgang?" 🙈😅.
Of de peuter van vrienden die mij heel vragend aankeek toen hij hoorde dat ik een baby in mijn buik heb..."waar is die dan??"
Niet perse grappig maar wel super schattig. Mijn zoontje kwam tegen me buik praten en zei hallo ik ben jou grote broer en ik hou heel veel van jou! Mag ik met jou kroelen?
Mijn zoontje van 2 mag aan familie enzo vertellen dat er een baby in mama's buik zit. Vandaag voegde hij daar ineens aan toe: kijk maar, de buik is al heeeeel dik! 😂
Zoontje (7) van vrienden vertelt dat er een baby in me buik zit. Reactie: nee hoor dat kan niet want jij bent niet dik 🤣🤣🤣 heerlijk hoe kinderen denken!
Grappig, een beetje… of gewoon een beetje dom 😂
M’n moeder had m’n aankondigingsfoto gedeeld met vriendinnen om aan te kondigen dat ze opnieuw oma wordt. (M’n broertje is 3 maanden geleden papa geworden)
Stuurt een vriendin terug: wat leuk, van wie is het?
Waarop m’n moeder antwoord dat m’n neefje pas 3 maanden is (met andere woorden: van hun kan het niet zijn).
Reageert die vriendin: ohhh wat leuk, van Robbert (m’n broertje) 🤦🏻♀️😂
M’n moeder zei dat het van mij is, dag erna stuurde die vriendin dat ze flink aan de Aperol had gezeten en toch maar ff had gegoogled hoe snel je opnieuw zwanger kan worden na een bevalling 😂🤦🏻♀️
Oudste zoontje van ons is 6 die zei nee er kan geen baby meer bij want er zijn niet genoeg stoeltjes om dan te zitten. Hij en zen broertje van 2.5 hebben een eigen tafeltje met 2 stoeltjes 😂
Ik maakte m'n kraampakket open en er zaten twee van die kraamonderbroeken in. M'n man had z'n bril niet op en zei "oh schattig!!" Denkend dat het voor de baby was...🫠
Mijn dochter van 3 toen ik haar vertelde dat je baby al plasjes doet in mijn buik:
“Maar dan krijg jij een natte broek!”
(Ze is bezig met zindelijk worden)