26 Reacties

5 maanden geleden

Ik heb nog een dochtertje van 7 maanden & nu 13 weken zwanger. Mn huisarts be like "Gefeliciteerd, jij had er precies ook veel zin in"

5 maanden geleden

Ik ben 22 en heb nog een broertje van 4, hij vind dat ik moet opschieten.. want het duurt hem te lang en hij wilt voetballen 🙈

5 maanden geleden

Ohja mn broertje van 6 "kan niet dat er een baby in je buik zit want je hebt er pas eentje gekregen"

5 maanden geleden

Reactie op Sandyvg

Ik ben 22 en heb nog een broertje van 4, hij vind dat ik moet opschieten.. ...
Aaaah wat schattig, haha!

5 maanden geleden

Niet perse grappig maar wel super schattig. Mijn zoontje kwam tegen me buik praten en zei hallo ik ben jou grote broer en ik hou heel veel van jou! Mag ik met jou kroelen?

5 maanden geleden

Toen ik en mn vriend de zwangerschap test deden , vroeg hij of we een tweeling kregen omdat er 2 streepjes waren 😂😂

5 maanden geleden

Mijn moeder die het begon te ontkennen 😂. Nee, dat is niet waar. Ik heb niks gemerkt dus nee. Toen het kwartje viel kwamen de tranen

5 maanden geleden

Dochter van mn vriend was oprecht verbaasd dat we überhaupt op onze leeftijd (42 en 46, dus stokoud) nog aan sex deden 🤣😂

5 maanden geleden

Mijn zoontje van 2 mag aan familie enzo vertellen dat er een baby in mama's buik zit. Vandaag voegde hij daar ineens aan toe: kijk maar, de buik is al heeeeel dik! 😂

5 maanden geleden

Zoontje (7) van vrienden vertelt dat er een baby in me buik zit. Reactie: nee hoor dat kan niet want jij bent niet dik 🤣🤣🤣 heerlijk hoe kinderen denken!

5 maanden geleden

Reactie op CharleyO1

Zoontje (7) van vrienden vertelt dat er een baby in me buik zit. Reactie: n ...
Haha wat leuk! Goudeerlijk!

5 maanden geleden

Grappig, een beetje… of gewoon een beetje dom 😂 M’n moeder had m’n aankondigingsfoto gedeeld met vriendinnen om aan te kondigen dat ze opnieuw oma wordt. (M’n broertje is 3 maanden geleden papa geworden) Stuurt een vriendin terug: wat leuk, van wie is het? Waarop m’n moeder antwoord dat m’n neefje pas 3 maanden is (met andere woorden: van hun kan het niet zijn). Reageert die vriendin: ohhh wat leuk, van Robbert (m’n broertje) 🤦🏻‍♀️😂 M’n moeder zei dat het van mij is, dag erna stuurde die vriendin dat ze flink aan de Aperol had gezeten en toch maar ff had gegoogled hoe snel je opnieuw zwanger kan worden na een bevalling 😂🤦🏻‍♀️

5 maanden geleden

Onze zoon (2,5 jaar), toen we zeiden dat mama een baby in de buik heeft, zei: mama baby gegeten?! Moet niet!

5 maanden geleden

Dochter (2,5 jaar): als de baby uit de buik komt, heeft mama dan een gat in de buik?

4 maanden geleden

Oudste zoontje van ons is 6 die zei nee er kan geen baby meer bij want er zijn niet genoeg stoeltjes om dan te zitten. Hij en zen broertje van 2.5 hebben een eigen tafeltje met 2 stoeltjes 😂

2 maanden geleden

Ik maakte m'n kraampakket open en er zaten twee van die kraamonderbroeken in. M'n man had z'n bril niet op en zei "oh schattig!!" Denkend dat het voor de baby was...🫠

2 maanden geleden

Mijn zoontje van 2.5 jaar; Mama baby in de buik, papa bier in de buik🤣 soms wisselt hij t ook nog eens om😅

2 maanden geleden

Mijn dochter van 3 toen ik haar vertelde dat je baby al plasjes doet in mijn buik: “Maar dan krijg jij een natte broek!” (Ze is bezig met zindelijk worden)

2 maanden geleden

Ook dochter van 3 toen ik vertelde dat we naar baby gingen kijken (echo): “Maar hoe dan? Je hebt toch geen deurtje in buik??”

2 maanden geleden

Reactie op Kelly1012

Mijn zoontje van 2.5 jaar; Mama baby in de buik, papa bier in de buik🤣 som ...
Haha, geweldig! ❤️