Zijn jullie komische uitspraken of reacties omtrent (de bekendmaking van) je zwangerschap tegen het lijf gelopen? Van kinderen of volwassenen?
Ik begin - bij de verloskundige bleek vorige week dat de placenta bij mij voor "de uitgang" ligt. Toen de vk dat zei, reageerde mijn man direct met: "eh...welke uitgang?" 馃檲馃槄.
Of de peuter van vrienden die mij heel vragend aankeek toen hij hoorde dat ik een baby in mijn buik heb..."waar is die dan??"
Mijn broertje van 10 vraagt telkens als ik wat eet / drink ; mag de baby dit wel al eten?
Broertje van 5 wordt telkens boos als hij mijn buik wil voelen en verhalen verteld dat de baby niet terug schopt..
Mijn nichtje van 2 spreekt Engels. En zegt baby belly en wrijft dan over mijn buik. Daarna trekt ze haar eigen t shirt omhoog en wijst ze naar haar eigen buik en zegt ze baby belly. Kan daar echt om lachen.
Ik werk in de gehandicaptenzorg en een meisje riep (door een vol personeelsrestaurant) of ik eigenlijk wel wist wie de vader was 馃 (al 11 jaar samen met vriend maar ok茅 馃槀)