25 Reacties
17 dagen geleden
Reactie op Kinderwens1234!
Heh wat balen. Hoeveel suikertesten heb je nu in totaal gedaan? Heb je ook ...
Ik heb twee keer suiker test gedaan. Eerste keer bij 27 weken, toen waren de waarden helemaal goed. Omdat de baby blijkbaar te groot was, moet ik voor de zekerheid nog een keer testen. Dat heb ik met 34 weken gedaan. De waarden bij deze tekst waren toen ik nuchter was het wel goed (4.4), maar na twee uur was net boven de grens, 8.0 (grens is 7,8). In principe niet zo afwijkend. Maar krijg ik hiervan wel de diagnose van zwangerschap diabetes. Daarom moet ik ook een nieuwe groei echo doen en volgens de verloskundige is de baby toch te groot (3.100gram bij 36 weken). Vruchtwater was altijd goed, en deze keer ook. Ik weet de waarde niet meer, maar ze zei ook dat goed was. Behalve veel dorst, heb ik geen symptomen van diabetes gehad.
17 dagen geleden
Reactie op AlineBS
Ik heb twee keer suiker test gedaan. Eerste keer bij 27 weken, toen waren d ...
Oh ja, ik bij 27 en 32. Bij 32 was bij mij mijn suiker ook perfect. Nu dus wel 1,3 cm teveel vruchtwater en daarom helemaal medische molen…
Ze gaven bij mij aan buikje te groot, maar de gynaecoloog zei vorige week dat hij niet te groot zou zijn bij 40 weken. Soms volg ik het allemaal niet meer hoor. Ik denk dat je niet medisch wordt als je je suiker onder controle krijgt 😘 je bent nu dus 34 weken?
17 dagen geleden
Reactie op Kinderwens1234!
Oh ja, ik bij 27 en 32. Bij 32 was bij mij mijn suiker ook perfect. Nu dus ...
Ik ben nu 36 weken. Volgens de verloskundige of de bevalling medische wordt of niet hangt nu van de gynaecoloog af. Ze twijfelt vanwege de snel groei van de baby, dus ze wil de gynaecoloog ook gaat kijken. Maandag heb ik een afspraak bij de gynaecoloog en dan krijg ik meer duidelijkheid.
17 dagen geleden
Reactie op AlineBS
Ik ben nu 36 weken. Volgens de verloskundige of de bevalling medische wordt ...
🤞🩷