10 Reacties
9 dagen geleden
Ik heb precies hetzelfde gevoel.
Je buik gaat het hardst in het 3de trimester zeggen ze altijd maar merk er zelf weinig van
9 dagen geleden
Reactie op Marnet2013
Ik heb precies hetzelfde gevoel.
Je buik gaat het hardst in het 3de trim ...
Zou dat wel kloppen dan? Morgen ga ik het de verloskundige maar eens vragen
9 dagen geleden
Hier precies andersom. Sinds 2 weken heb ik het idee dat ik me iedere dag zie groeien. Ben nu 33+4. De weegschaal blijft wel hetezelfde
9 dagen geleden
Reactie op GetalenteerdeRoos756026
Zou dat wel kloppen dan? Morgen ga ik het de verloskundige maar eens vrage ...
Ik heb geen idee. De kleine meid groeit goed dus het zal wel goed zijn zit kwa groei iets op de middeltje bovenlijf
9 dagen geleden
Reactie op Marnet2013
Ik heb geen idee. De kleine meid groeit goed dus het zal wel goed zijn zit ...
Heb jij dan ook nog onlangs echo's gehad? Ik als laatste 20 weken echo. Daar leek de baby juist wat groter en buikje helemaal. Mijn eerste kind was p97 bij de geboorte. Ik heb paar keer geopperd voor een groeiecho maar ze vinden het nu nodig. Maar nu heb ik helemaal geen idee meer hoe groot de baby nou is
9 dagen geleden
Heb jij dan ook nog onlangs echo's gehad? Ik als laatste 20 weken echo. Daa ...
Ja ik ben afgelopen donderdag nog weer in het ziekenhuis geweest voor een controle had wat bloedverlies maar gelukkig was dit niks was een addertje geknapt en toen hebben ze gelijk een groei echo gedaan. Ze zat toen op bijna 1800 gram.
Ik ben medisch dus heb meerdere echo's om de 2 a 3 weken.
9 dagen geleden
Heb jij dan ook nog onlangs echo's gehad? Ik als laatste 20 weken echo. Daa ...
Natuurlijk is het bij iedereen verschillend, maar bij mij zeiden ze met 20 weken precies hetzelfde. Veel te groot voor de week en buik ook groter dan normaal. Had met 30 weken een groeiecho en daar was het weer allemaal bijgetrokken naar normaal. Morgen met 33+5 weer een echo dus ben benieuwd. İs het bij jullie ook een ivf baby? Schijnt bij ivf babys vaker voor te komen.
9 dagen geleden
Reactie op Aardbei93
Natuurlijk is het bij iedereen verschillend, maar bij mij zeiden ze met 20 ...
Klopt mijn 1ste dochter was ook ivf en zei liep kwa groei ruim voor op de geschatte termijn ze liep bijna 2 weken voor op groei als je keek naar het termijn van de zwangerschap. Nu gelukkig via de natuurlijke manier zwanger geworden. Je merkt wel wat verschil vind ik kwa groei