103 Reacties

één maand geleden

Nou dan start ik dit nieuwe topic maar weer even. Hebben jullie ook zo’n pijn bij de seks? Ik vind er geen bal (hehe😅) aan. Had dit bij mijn eerste zwangerschap niet maar deze zwangerschap is alles zo oncomfortabel 😒

één maand geleden

Reactie op anoniempje6481

Nou dan start ik dit nieuwe topic maar weer even. Hebben jullie ook zo’n pi ...
Wij willen wel maar durven het niet echt omdat onze dochter te vroeg geboren is. Hij heeft nu sterk het idee dat het dan weer kan gebeuren.

één maand geleden

Reactie op anoniempje6481

Nou dan start ik dit nieuwe topic maar weer even. Hebben jullie ook zo’n pi ...
Maar het is inderdaad anders dan bij de eerste. Hebben het laatst toch maar is gedaan maar herken het wel wat je schrijft

één maand geleden

Door de warmte veel meer last van harde buiken, gisteren nergens last van maar vandaag weer zodra het warmer word meteen een harde buik. Nog meer die hier last van hebben?

één maand geleden

Reactie op Marnet2013

Wij willen wel maar durven het niet echt omdat onze dochter te vroeg gebore ...
Ojaa ik snap je zorgen en je angst heel goed. Ookal kan het niet de oorzaak van seks zijn volgens mij.

één maand geleden

Reactie op michelledd

Door de warmte veel meer last van harde buiken, gisteren nergens last van m ...
Ja herkenbaar! Met name ook als ik te veel doe/ te weinig rust neem tussendoor

één maand geleden

Met 23+4 vooral last van zwangerschapsdementie, veel plassen en soms rug- of bekkenpijn. Verder vind ik het tweede trimester tot nu toe wel fijn! 🙂

één maand geleden

Elke nacht veel kramp in mijn heupen/bovenbenen als ik op mijn zij lig. En dat is nog de enige manier dat lukt. Op een gegeven moment kramp in beide kanten van het liggen... niet te doen zo.

één maand geleden

Herkennen jullie dit ook. Bezweet wakker worden in de nacht ?en wakker worden omdat de kleine super actief is ?

één maand geleden

Reactie op TRS

Elke nacht veel kramp in mijn heupen/bovenbenen als ik op mijn zij lig. En ...
Ja, hier nog zo iemand! Bij mij is het waarschijnlijk kramp in m'n billen en merk inderdaad dat ik in mijn standaard houding als ik sta mijn billen flink aanspan. Sinds ik er op let en dat probeer te ontspannen, gaat het wel beter snachts. Misschien helpt dit inzicht jou ook. Sterkte ermee!

één maand geleden

Reactie op TRS

Elke nacht veel kramp in mijn heupen/bovenbenen als ik op mijn zij lig. En ...
Dit merk ik ook! "Heuppijn" als ik wakker word 🤔

één maand geleden

Overdag gewoon geen honger.. bij m’n eerste zwangerschap vreetbuien niet normaal en nu op een dag genoeg hebben aan 3 boterhammen 😅 Nog meer die zo weinig eten?

één maand geleden

Na 7 weken misselijk vrij zijn. Is het met 24 weken weer net zo hard terug 😮‍💨

één maand geleden

Reactie op nonnahs

Na 7 weken misselijk vrij zijn. Is het met 24 weken weer net zo hard terug ...
Dit herken ik zo erg!!!

één maand geleden

Reactie op michelledd

Overdag gewoon geen honger.. bij m’n eerste zwangerschap vreetbuien niet no ...
Ja heb ik ook heel erg.. met m'n zwangerschap van m'n zoontje at ik letterlijk de hele dag door en was gewoon niet verzadigd. Nu moet ik mezelf forceren om te eten, om me niet nog duizeliger te gaan voelen 🙈

één maand geleden

Reactie op muka

Dit herken ik zo erg!!!
Ik ook 😭

één maand geleden

Rechts onder bij lies een stekende Vervelende pijn, heeeel naar. Gaat en komt. Vermoed banden pijn. Vind t zo naar. 😓😓 vorige zw niet gehad. 😆

één maand geleden

Hier vooral last van oprispingen ..harde buiken en erg slecht slapen. Oh en obstipatie, rugpijn, waterige afscheiding en lekkende tepels…😅

één maand geleden

Elke nacht slecht slapen door bekkeninstabiliteit? Vandaag naar de bekken fysio. Ik kan niet op mijn linker of rechter zij liggen door de pijn en om mijn buik al helemaal niet meer ;). Zodra ik op mijn rug ga liggen voelt dat ook zeeeer onprettig. Heb echt al 3 kussen in bed om me te ondersteunen.

één maand geleden

Gisteren voor de eerste keer wezen zwangerschapszwemmen. Was heel fijn, maar door de inspanning ‘s avonds nóg slechter geslapen dan ik al deed. M’n batterij is echt ver leeg en dan moet de dag nog beginnen 🫠🥱 En ik dacht heerlijk te kunnen slapen na het zwemmen haha.