471 Reacties

één maand geleden

Reactie op Heymama

Je kunt met deze klacht het beste naar een goede osteopaat. Dit heeft te ma ...
Het blijkt toch zwangerschapscholestase te zijn dus krijg nu medicatie vanuit het ziekenhuis

één maand geleden

Reactie op Marnet2013

Het blijkt toch zwangerschapscholestase te zijn dus krijg nu medicatie vanu ...
Goed dat je het hebt laten onderzoeken! Kan dat kwaad in de zwangerschap, of heeft dat in principe verder geen invloed op de baby?

één maand geleden

Reactie op ctes

Goed dat je het hebt laten onderzoeken! Kan dat kwaad in de zwangerschap, o ...
Zo lang de waardes laag blijven is er geen gevaar voor het kindje maar als je boven de 100 komt kan dat wel gevaar met zich meebrengen.

één maand geleden

Meer mensen die zich sommige dagen echt uitgeblust en down voelen? Vandaag is het mamadag, maar kan het echt niet aan. Het liefst duik ik de hele dag in bed en huil ik met een bak ijs

één maand geleden

Reactie op Plofje98

Meer mensen die zich sommige dagen echt uitgeblust en down voelen? Vandaag ...
Ja ben ik ook, hoort erbij!

één maand geleden

Reactie op mm2511

Ja ben ik ook, hoort erbij!
Is echt lastig als je er al een hebt rondlopen 😭

één maand geleden

Tmi maar hebben meer mensen zo’n moeite met hun constipatie 🫠 ik weet niet of ik per ongeluk te weinig heb gedronken oid maar het is drama

één maand geleden

Reactie op xmisuzu

Tmi maar hebben meer mensen zo’n moeite met hun constipatie 🫠 ik weet niet ...
Heb ik de laatste dagen ook veel last van! Doet pijn in mijn bovenbuik. Ik merk dat het beter is als ik heel veel water drink (2,5l per dag), veel vezels eet en probeer elke dag even te bewegen (in mijn geval een stukje fietsen omdat lopen niet goed meer lukt ivm bekkenklachten).

één maand geleden

Reactie op xmisuzu

Hier ook sinds 1/2 weken. Ik neem zakjes in maar als nog gaat t niet zoals normaal pfff. Ik eet en drink gewoon goed, heel lastig 😒

één maand geleden

Reactie op xmisuzu

Hier ook een ramp sinds een paar weken! 😭 Veel vezels, water, pruimen etc helpt allemaal niet met. Uit wanhoop ga ik nu maar met zakjes macrogol beginnen

één maand geleden

Zo veel last van maagzuur🤢

één maand geleden

Nou dan start ik dit nieuwe topic maar weer even. Hebben jullie ook zo’n pi ...
Ik ben nu 30 weeken en nog dagelijks sex, ze raden sex ook aan omdat het de vagina soepel houdt en de bevalling versoepelt omdat je vagina dan niet zo strak staat, als je twijfels hebt vk bellen heb ik ook gedaan, je mag alles doen wat fijn is zij de mijne dus dat doen we ook lekker

één maand geleden

Reactie op michelledd

Heeel veel dorst ineens 😅 echt kunnen genieten van een koud glas water 😂
Dit heb ik ook ja!

één maand geleden

Reactie op MamaVanTweeBoys1998

Ik ben nu 30 weeken en nog dagelijks sex, ze raden sex ook aan omdat het de ...
DAGELIJKS!? 😱 Liever jij dan ik hahahahah

één maand geleden

Hele dag het gevoel hebben dat ik naar de wc moet en last van mijn buik en schaambot denk van de groei van de baarmoeder en de buik

één maand geleden

Reactie op Peertje97

Nu 28+5 en veel last van maagzuur en de misselijkheid komt weer terug. Meer ...
Behoorlijk ook ja 🙂‍↕️

één maand geleden

Wat is seks? :o ik zou willen dat ik zin had... probeer het wel te maken maar lukt nauwelijks. En in de avond last van mijn lijf en bekkenbodem dus moet er dan niet echt aan denken. Baal er enorm van. Lastig ook tijd vrij te maken met 2 kids en werk

één maand geleden

Kan je een beetje libido aan mij geven? 😂 Hier sinds de zwangerschap echt nul zin in en ik ben er nu ook een beetje angstig ervoor. 🫢

één maand geleden

Reactie op Mama van Jip

Wat is seks? :o ik zou willen dat ik zin had... probeer het wel te maken ma ...
Ja heb zelf een van 5 en ook bekkeninstabiliteid maar ja hoor 🤭 eerste drie maanden van zwangerschap moest ik niks ervan weten en nu heb ik alleen maar zin er in haha

één maand geleden

Reactie op girl_x

Kan je een beetje libido aan mij geven? 😂 Hier sinds de zwangerschap echt ...
*sprinkels libido* hoop dat het werkt haha ja weetje wat het is als ik na me vent kijk word ik gewoon instand hitsig 😝😝 laatste weekjes alleen maar meer geworden haha