471 Reacties
één maand geleden
Reactie op Plofje98
DAGELIJKS!? 😱 Liever jij dan ik hahahahah
Ja 😝 heerlijk in de avond wel de fijnste positie hè want niet veel lukt ofzo 🤪
één maand geleden
Reactie op Plofje98
Hahaha ik had voor de zwangerschap niet eens zin in dagelijks. Mijn man gel ...
Oh ja wij wel hoor 😝 soms wel drie keer per dag voor ik zwanger werd is nu wel wat minder haha
één maand geleden
Reactie op MamaVanTweeBoys1998
Oh ja wij wel hoor 😝 soms wel drie keer per dag voor ik zwanger werd is nu ...
Wooooow. Wat een libido!
Hier eens per maand. En dat is vaak.
Het is hier echt strijden wanneer we een kind willen, want dan moeten we ineens een paar keer in een week 😂
één maand geleden
Reactie op Plofje98
Wooooow. Wat een libido!
Hier eens per maand. En dat is vaak.
Het is hier ...
😂🤭 ja dit is onze tweede dus mischien word het ook wat minder straks maar ja heb geen idee 🤷🏼♀️ altijd wel hoog libido gehad haha
één maand geleden
Ben opeens weer enorm misselijk, had last van HG in het begin van de zwangerschap tot en met week 17. Nu dus weer met vlagen misselijk en door de hoofdpijn die ik af en toe opeens heb ben ik nu bang voor zwangerschapsvergiftiging. Daar lees ik pas net over, dat dit symptomen zijn. Wat een gezeik
één maand geleden
Reactie op xmisuzu
Pff wordt zo gek van dat kwijlen in je slaap. Ik had dat nooit en toen met ...
Hier ook zo. Had er helemaal niet aan gedacht dat het een kwaaltje van de zwangerschap kon zijn. Maar jeetje, ik heb gewoon natte kussens.
één maand geleden
M'n navel komt steeds meer naar buiten en er komt steeds meer iets tegen aan of m'n zoontje schopt er perongeluk tegen. Zo'n naar gevoel 😩
één maand geleden
Reactie op MamaVanTweeBoys1998
Ja heb zelf een van 5 en ook bekkeninstabiliteid maar ja hoor 🤭 eerste dri ...
Nou fijn! Ook voor de bonding tussen jullie ❤️ ik mis dat wel. Maar ik heb best wel veel tijd nodig om in stemming te komen en oiv hormonen is dat soms ook nogal extra uitdaging 🙈
één maand geleden
Reactie op BlackFairy
Hebben jullie soms ook enorme druk/pijn op jullie staartbotje?
Bij mij zit het meer aan de voorkant. Had dit wel bij mijn eerste heel erg