473 Reacties
25 dagen geleden
Ik heb steeds vaker last van harde buiken de laatste dagen! En soms ook echt wel pijnlijk, laatst zo erg dat ik echt moeite had met naar de wc lopen en erna ging het gelukkig wat makkelijker! Bijzonder wat die laatste weken vd zwangerschap met je lijf doen! Warme kruik geeft soms ietwat verlichting🥺
25 dagen geleden
Reactie op ctes
Ik heb steeds vaker last van harde buiken de laatste dagen! En soms ook ec ...
Ik heb vooral ‘s avonds in bed krampen. Maar het voelt nog als opkomende menstruatie bij mij. Ik vraag mij soms af of mensen die meer pijn ervaren bij menstruatie dan ook meer pijn hebben met de harde buiken?
Anyway ik probeer zo goed mogelijk mijn ademhalingsoefeningen te oefenen tijdens deze momenten.
25 dagen geleden
Reactie op xmisuzu
Ik heb vooral ‘s avonds in bed krampen. Maar het voelt nog als opkomende me ...
Ik herken ook dat de krampen aanvoelen als de buikpijn tijdens m’n menstruaties.
Ik oefen dan ook m’n ademhalingsoefeningen en ontspanningsoefeningen van de zwangerschapsyoga en merk wel dat dit helpt😊
25 dagen geleden
Zodra wij een druk weekend hebben gehad (afgelopen weekend zaterdag & zondag kinderverjaardagen) merk ik dat ik op maandag en dinsdag elke keer zo’n hoofdpijn heb en misselijk ben. Alsof het weekend dan te veel is geweest.. meerdere hier last van? Verloskundige zei al dat ik rustig aan moet doen maar onder sommige verplichtingen kom je niet echt onderuit 🙈
24 dagen geleden
Reactie op xmisuzu
Soms krijg ik ineens zo’n naar gevoel in mijn vagina. Waarschijnlijk mijn b ...
Oo serieus? Ik heb af en toe ook zo een gek gevoel, ik herken het niet, maar stel me dan voor dat het voelt als ontsluiting ofzo. Slaat helemaal nergens op hoor en heb geen idee hoe ontsluiting voelt, maar het voelt zo bijzonder! 😅
En ademhalingsoefeningen moet ik me eens in verdiepen wellicht handig tijdens die harde buiken, dankjewel voor de tip! Ik heb vroeger echt hele nare menstruatiepijn gehad dus ben benieuwd of weeën erger zijn of vergelijkbaar , we gaan het vanzelf zien🥰
24 dagen geleden
Reactie op Peertje97
Meer dames die af en toe last hebben van een zwaar/oncomfortabel gevoel in ...
Ja eigenlijk altijd richting einde middag. Ik denk dan maar dat het kind zich lekker oprolt, gaat slapen maar mijn maag/darmen ook inmiddels vol lopen met het eten van de dag dus krap daarbinnen 😂
23 dagen geleden
Niet kunnen slapen hele nacht weer wakker liggen en af en toe van die steken/krampen onderin de buik/schaambot
23 dagen geleden
Reactie op Marnet2013
Niet kunnen slapen hele nacht weer wakker liggen en af en toe van die steke ...
Pff ik ook was al optijd na bed gegaan en rond 10 half 11 gaan slapen nou al vaak wakker en toen van 3 tot 4 half 5 moeite weer met in slaap komen wat een gezeik