473 Reacties
23 dagen geleden
Reactie op LV96
Meer dames die ineens weer misselijk zijn (31 wkn). Heb hele o htend t gevo ...
Yes hier ook! Als ik eenmaal iets heb gegeten gaat het na een uurtje wel weer. Lijkt mn eerste trimester wel weer, misselijk, buikpijn en dan ineens gruwelijke honger, maar misselijk🤣 soms moet ik er zelfs van overgeven!
22 dagen geleden
Heel misselijk/overgeven, erger dan 1e semester, toen had ik er nauwelijks last van.
34 weken
22 dagen geleden
Kramp in m’n kuiten sochtends met wakker worden 😅 bijna 32 weken de tijd vlieeeegt!!
22 dagen geleden
Zijn er ook dames die last hebben van maagzuur? Zo ja wat doen jullie eraan, mag je bijvoorbeeld rennie? 😅
22 dagen geleden
Reactie op michelledd
Zijn er ook dames die last hebben van maagzuur? Zo ja wat doen jullie eraan ...
Ja onwijs last ervan, vooral als ik wil gaan slapen. Rennies mag je gewoon gebruiken. Ik ben inmiddels overgestapt op gaviscon vloeibaar, op aanraden van mijn VK. Ook allemaal veilig te gebruiken.
21 dagen geleden
Reactie op michelledd
Ja… tips die ik heb gekregen: kleinere porties over de dag eten. Vitamine C nemen voor een grotere maaltijd (halve citroen of pil of schepje poeder door drinken), dan gaat je eten sneller door je maag naar je darmen. Iberogast kun je ook veilig gebruiken en zo nodig inderdaad Rennies. Vet, pittig eten vermijden (bij mij maakt het laatste geen verschil)
21 dagen geleden
Reactie op michelledd
Heel erg! Hele dag en nacht door. Niet mee te functioneren. Had altijd al maagklachten ook voor de zwangerschap. Maar omeprazol hielp al lang niet meer, een rennies werkte max een half uur.Uiteindelijk huisarts gebeld, die heeft Sucralfaat voorgeschreven.. dat hielp meteen enorm goed.
21 dagen geleden
Reactie op dilosssx
Kom je er niet onderuit? Je maakt het wel erg lastig voor jezelf…
Gelukkig was dat het laatste drukke weekend, en nu hebben we gelukkig de komende weken niks en kan ik lekker rustig aan doen 😊
21 dagen geleden
Dankjewel allemaal voor jullie tips tegen maagzuur! 😊 daar kan ik wel wat mee, hopelijk word het minder 🤞🏻
21 dagen geleden
Sinds 2 dagen echt een pijnlijke buik en last van mijn rug net het gevoel dat je er door heen gaat zakken en weer extreem moe.