473 Reacties

23 dagen geleden

Reactie op LV96

Meer dames die ineens weer misselijk zijn (31 wkn). Heb hele o htend t gevo ...
Yes hier ook. Duizelig enzo ook, heb nog steeds een lage bloeddruk.. en ze is altijd al heel actief dus mn maag heeft het flink te verduren 😆😆😆

23 dagen geleden

Ik heb heel de tijd zo’n naar gevoel in mijn vagina. Alsof er een volle tampon in zit ofzo.. ook steeds druk om te plassen ook al ben ik net geweest

23 dagen geleden

Meer dames met pijn in de onderbuik? Net boven schaambot. Alsof er wat hards in zit. Bij zitten/staan en wandelen het ergst. Soms wel aanwezig, soms niet. Vandaag 31+1. Zou het indalingspijn kunnen zijn?

23 dagen geleden

Reactie op xmisuzu

Ik heb heel de tijd zo’n naar gevoel in mijn vagina. Alsof er een volle tam ...
Hier ook! Voel het het best als ik aan het lopen ben!

23 dagen geleden

Reactie op LV96

Meer dames die ineens weer misselijk zijn (31 wkn). Heb hele o htend t gevo ...
Yes hier ook! Als ik eenmaal iets heb gegeten gaat het na een uurtje wel weer. Lijkt mn eerste trimester wel weer, misselijk, buikpijn en dan ineens gruwelijke honger, maar misselijk🤣 soms moet ik er zelfs van overgeven!

22 dagen geleden

Reactie op Peertje97

Meer dames met pijn in de onderbuik? Net boven schaambot. Alsof er wat hard ...
Ja dat kan zeker!

22 dagen geleden

Heel misselijk/overgeven, erger dan 1e semester, toen had ik er nauwelijks last van. 34 weken

22 dagen geleden

Kramp in m’n kuiten sochtends met wakker worden 😅 bijna 32 weken de tijd vlieeeegt!!

22 dagen geleden

Zijn er ook dames die last hebben van maagzuur? Zo ja wat doen jullie eraan, mag je bijvoorbeeld rennie? 😅

22 dagen geleden

Reactie op michelledd

Zijn er ook dames die last hebben van maagzuur? Zo ja wat doen jullie eraan ...
Rennie mag inderdaad. Ik neem er soms twee tegelijk als t heel erg is. Je mag er voor zover ik t weet 10 op een dag, maar meestal heb ik t alleen als ik lig.

22 dagen geleden

Reactie op michelledd

Ja onwijs last ervan, vooral als ik wil gaan slapen. Rennies mag je gewoon gebruiken. Ik ben inmiddels overgestapt op gaviscon vloeibaar, op aanraden van mijn VK. Ook allemaal veilig te gebruiken.

21 dagen geleden

Reactie op michelledd

Ja… tips die ik heb gekregen: kleinere porties over de dag eten. Vitamine C nemen voor een grotere maaltijd (halve citroen of pil of schepje poeder door drinken), dan gaat je eten sneller door je maag naar je darmen. Iberogast kun je ook veilig gebruiken en zo nodig inderdaad Rennies. Vet, pittig eten vermijden (bij mij maakt het laatste geen verschil)

21 dagen geleden

Reactie op michelledd

Zodra wij een druk weekend hebben gehad (afgelopen weekend zaterdag & z ...
Kom je er niet onderuit? Je maakt het wel erg lastig voor jezelf…

21 dagen geleden

Reactie op michelledd

Heel erg! Hele dag en nacht door. Niet mee te functioneren. Had altijd al maagklachten ook voor de zwangerschap. Maar omeprazol hielp al lang niet meer, een rennies werkte max een half uur.Uiteindelijk huisarts gebeld, die heeft Sucralfaat voorgeschreven.. dat hielp meteen enorm goed.

21 dagen geleden

Reactie op dilosssx

Kom je er niet onderuit? Je maakt het wel erg lastig voor jezelf…
Gelukkig was dat het laatste drukke weekend, en nu hebben we gelukkig de komende weken niks en kan ik lekker rustig aan doen 😊

21 dagen geleden

Dankjewel allemaal voor jullie tips tegen maagzuur! 😊 daar kan ik wel wat mee, hopelijk word het minder 🤞🏻

21 dagen geleden

Sinds 2 dagen echt een pijnlijke buik en last van mijn rug net het gevoel dat je er door heen gaat zakken en weer extreem moe.

21 dagen geleden

Nou dan start ik dit nieuwe topic maar weer even. Hebben jullie ook zo’n pi ...
Ik merk dat het echt droger is en super strak. 🥲 ondanks al het voor werk.

21 dagen geleden

Elk uur wakker ‘s nachts en overdag gesloopt. Óf wakker zijn ‘s nachts en uren wakker blijven liggen. Superonrustige benen. Nog 6-7 weken te gaan. Even volhouden nog😅

21 dagen geleden

Mijn energielevel is nog lager dan voorheen. Mijn benen voelen continu hartstikke zwaar, ook als ik niks heb gedaan. 😮‍💨 Gelukkig heb ik geen last van maagzuur, dat lijkt mij zo vervelend.