474 Reacties

21 dagen geleden

Reactie op michelledd

Zijn er ook dames die last hebben van maagzuur? Zo ja wat doen jullie eraan ...
Gelukkig een stuk minder sinds meneer is begonnen met indalen, maar ik heb er ook veel last van gehad. Nog steeds als hij besluit een partijtje te gaan liggen dansen... En heb volgens mij nooit in mijn leven zoveel boertjes gelaten als in de afgelopen maanden 🙈

21 dagen geleden

Reactie op girl_x

Mijn energielevel is nog lager dan voorheen. Mijn benen voelen continu hart ...
Ik ben vandaag ook wel echt moe, heb het wat rustiger aan gedaan. Maar had ook wel een drukke week gehad.

20 dagen geleden

Ik schaam me een beetje maar: Hebben dames hier ook last van spataders bij de schaamlippen? 🙈🙈

20 dagen geleden

Reactie op Jedijel

Ik schaam me een beetje maar: Hebben dames hier ook last van spataders bij ...
Niet schamen hoor! Nee heb ik niet maar alles daar is wel enorm opgezwollen:o lijkt wel alsof complete vocht of bloedtoevoer daarheen gaat.

20 dagen geleden

Ik zag telkens die filmpjes van preggo vrouwen die dan wakker schrikken op hun rug. Ik als zij slaper dacht dan hoe dan 👀 maar ik wordt nu ook al een paar keer helemaal overstrekt naar achter wakker. Wel nog met mijn heupen zijwaarts maar lijkt mij niet fijn voor mijn buik om alles zo te strekken 👀 weet niet of iemand weet waarom dat is? Op zich lig ik ook altijd gewoon comfortabel in mijn zij ligging dus vind wel gek

20 dagen geleden

Reactie op xmisuzu

Ik zag telkens die filmpjes van preggo vrouwen die dan wakker schrikken op ...
Geen idee, maar ik heb af en toe hetzelfde. Misschien komt het door het zwangerschapskussen. Daarmee lig ik wel op mn zij, maar best hoog. Ik heb zo'n 'C' vorm kussen, dus nu trek ik de onderste arm tussen mn benen door zodat het ook mn bekken en rug aan de achterkant een beetje steunt. Dat lijkt wel te werken! :)

20 dagen geleden

Reactie op Jedijel

Ik schaam me een beetje maar: Hebben dames hier ook last van spataders bij ...
Hoe lukt het jou om dat te bekijken? Ik kan echt niet m’n vejayjay meer bekijken. Ja miss met een spiegel maar dat heb ik niet geprobeerd.

20 dagen geleden

Ik heb zo weinig eetlust. Heb ik echt nog nooit gehad. Ik eet wel gewoon ontbijt lunch avondeten en vaak ook nog wel wat tussendoor, maar ik ben normaal echt een grote eter en nu eet ik zoveel minder, echt bizar.

20 dagen geleden

Reactie op Wire

Ik heb zo weinig eetlust. Heb ik echt nog nooit gehad. Ik eet wel gewoon on ...
Dit heb ik ook! Bij mijn vorige zwangerschap at ik heel vaak en heel veel. Nu net als jij, maar ik dacht dat het aan de medicatie tegen misselijkheid ligt. Nu ga ik daar toch over twijfelen... Naast weinig honger, heb ik ook geen zin in eten. Alles is "mwah", niks écht lekker of zin in

20 dagen geleden

Reactie op muka

Hoe lukt het jou om dat te bekijken? Ik kan echt niet m’n vejayjay meer bek ...
Spiegel inderdaad, en mn man even laten kijken hahah

20 dagen geleden

Hier is ze nog niet ingedaald en ligt ze nog steeds in een stuit/dwars. Haar kont duwt ze vaak omhoog, heel bewegelijk kindje waardoor mijn buik daar beurs aanvoelt 😖

20 dagen geleden

Reactie op Wire

Ik heb dat heel de zwangerschap eigenlijk al. Maar in mijn laatste trimester indd het meest last van

20 dagen geleden

Reactie op Wire

Heel herkenbaar heb dat zelf ook bijna de hele zwangerschap. Moet wel zeggen dat ik de hele zwangerschap zin heb in snoepen maar verder kwa eten heb ik weinig zin.

19 dagen geleden

Nu 33+ 2 weken. Baby ligt nog in stuit en lijkt nog veel te bewegen in buik. Maak mij soms wat zorgen of ze nog echt gaat draaien. Probeer al wel meer die spinning babies oefeningen uit en wandelen.

19 dagen geleden

Oke gekke vraag 😅 Ik ben nu 32+5 en ben zwanger van een behoorlijk eigenwijs mannetje 🤭 Ik merk dat als ik mn handen op mn buik laat rusten (bijv als ik met mn telefoon bezig ben of de switch controller) dat ie dan gaat terug duwen 🥊 Hoe lossen jullie dit op? Hij kan me behoorlijk pijn doen al, maar weet ook niet goed waar ik mijn handen moet laten als ik zit omdat die buik zo groot is 🙃

19 dagen geleden

Reactie op Vlinder22-02

Oke gekke vraag 😅 Ik ben nu 32+5 en ben zwanger van een behoorlijk eigenwi ...
Haha ik herken dit ook wel met mijn meisje, ik vind het altijd wel cute 🤣 maar bij mij doet het dan ook geen pijn dus dat scheelt. Dus geen advies helaas want ik zit ook telkens van ja hoe moet ik anders mijn handen rusten 🫣 maar meer omdat ik dus denk dat ik haar lastig val 🤣

19 dagen geleden

Reactie op xmisuzu

Haha ik herken dit ook wel met mijn meisje, ik vind het altijd wel cute 🤣 ...
Hahaha echt he! Dat gevoel dat je denkt: sorryyyyyy! Maarja 🤷🏼‍♀️

19 dagen geleden

Net het huis uit gestormd omdat mijn mannelijk aanhangsel geen eten voor mij wilde pakken want “we krijgen straks taart” ik moet zo huilen 😭

19 dagen geleden

Net het huis uit gestormd omdat mijn mannelijk aanhangsel geen eten voor mi ...
De hormonen are real!!

19 dagen geleden

Reactie op elta

De hormonen are real!!
Ongekend.. buurvrouw stond ook nog buiten 🫣 gênant!