474 Reacties

19 dagen geleden

Die baby zit soms zo hoog, dat ik merk dat m’n longen het moeilijk hebben 😅 ben benieuwd wanneer ze gaat indalen zodat dat minder word

19 dagen geleden

Reactie op michelledd

Die baby zit soms zo hoog, dat ik merk dat m’n longen het moeilijk hebben � ...
Ik herken het! 😅

19 dagen geleden

Ik word al twee keer in de nacht wakker met heftige pijn bovenin mijn buik. Het doet zo een pijn dat je er wakker van schrikt en niet kunt zitten of liggen. Ook word ik erg misselijk. Ik ben al in het ziekenhuis geweest maar alles was in orde. Klinkt dit bekend voor iemand? Hoor het graag, maak me best zorgen.

19 dagen geleden

Zo’n pijnlijke strakke onderbuik elke avond 🥲

19 dagen geleden

Reactie op Saarrr93

Ik heb die dus al twee dagen in me vagina 😂 word er niet goed van

19 dagen geleden

Reactie op Saarrr93

Oh ik las steken 😂 maar idd ook last van harde buiken niet normaal

19 dagen geleden

Ik ben inmiddels 34+4 en mijn nieuwste symptoom is een sterke druk op de vagina, en soms gaat dit gepaard met hevige pijn in de vagina. Het doet echt zeer en voelt alsof ik vuur aan het plassen ben. Deze pijn is niet constant, maar is sterk genoeg om mij te laten huilen. Soms voel ik deze druk ook op mijn anus. Ik heb het gevoel dat ik heel erg moet poepen, maar er is geen poep 🫣. Het is gewoon het gevoel. Ga ik morgen verloskundige bellen en even vragen of het normaal is, maar ik zou graag willen horen of iemand ook dit heeft ervaart.

18 dagen geleden

Reactie op Saarrr93

Dat heb ik ook! Vind het dan ook moeilijk om een fijne houding te vinden om te zitten.. kan meestal alleen maar liggen 😅

18 dagen geleden

Reactie op AlineBS

Ik ben inmiddels 34+4 en mijn nieuwste symptoom is een sterke druk op de va ...
Is je kindje al ingedaald? Klinkt als indalingspijn/weeen.

18 dagen geleden

Zo enorm moe. Kan echt wel de hele dag in bed liggen.. nergens energie voor.

18 dagen geleden

Ik merk dus echt dat ik soms zowat geen lucht krijg omdat die baarmoeder zo hoog ligt nu ben nu 32 weken precies, hebben meerdere hier last van? Vooral met achterover zitten op de bank lukt het me zowat niet om adem te halen

18 dagen geleden

Reactie op michelledd

Ik merk dus echt dat ik soms zowat geen lucht krijg omdat die baarmoeder zo ...
Jep, alleen rechtop zitten helpt. Heb ook gemerkt dat soms mn buik zeer gespannen is tijdens die momenten, dus dan haal ik er een kruik bij. Dan neemt het weer wat af.

18 dagen geleden

Reactie op nonnahs

Jep, alleen rechtop zitten helpt. Heb ook gemerkt dat soms mn buik zeer ges ...
Dit had ik dus gisteravond… de spanning op mijn buik was vreselijk en intens. Het duurde even met de kruik, maar vanochtend weer ontspannen. Geen idee waar het aan ligt.

18 dagen geleden

Al dagen dat ik amper iets kan eten en het gevoel heb overvol te zitten. Hele dag met een overvol buik gevoel 😅 heel naar en word er chagerijnig van en het belemmerd me in het huishouden en zorg voor de kleine van 3

18 dagen geleden

Zijn er meer mensen die ineens tijdens de zwangerschap last hebben gekregen van skin tags ? Of steel wratjes oid. Vind het zo gek 😰

18 dagen geleden

Reactie op xmisuzu

Zijn er meer mensen die ineens tijdens de zwangerschap last hebben gekregen ...
Ja! Ieniemienies in m’n hals. Heel goor

18 dagen geleden

Reactie op xmisuzu

Zijn er meer mensen die ineens tijdens de zwangerschap last hebben gekregen ...
Ja verschrikkelijk! Ik heb er sowieso al aanleg voor hoor want had er al steeds in mn nek maar sinds de zwangerschap is het echt heftig! Zelfs onder m'n borsten nu ook! En op m'n tepelhof enkele hele kleine steelwratjes. En moedervlekjes zijn ook toegenomen,vooral op m'n bovenbuik

18 dagen geleden

Reactie op Nara999

Ja verschrikkelijk! Ik heb er sowieso al aanleg voor hoor want had er al st ...
Verschrikkelijk, online staat dat ze hopelijk na de bevalling weg trekken dus dat hoop ik dan maar

17 dagen geleden

Reactie op xmisuzu

Verschrikkelijk, online staat dat ze hopelijk na de bevalling weg trekken d ...
Ja hoop het ook zo erg!

17 dagen geleden

Reactie op xmisuzu

Verschrikkelijk, online staat dat ze hopelijk na de bevalling weg trekken d ...
Vorige zwangerschap last van gehad, heel m'n nek vol met steelwratjes en dit keer weer.. het zijn er ook veel meer nu maar na m'n zwangerschap van m'n zoontje zijn ze inderdaad gewoon weggetrokken. Duurde alleen wel een tijdje