474 Reacties
17 dagen geleden
Reactie op elta
Onjuiste keuze van de ochtend.
Op lege maag met water mijn vitamine tablet ...
Oh dat heb ik ook! Had ik bij vorige zwangerschap ook. Moet eerst iets eten.
17 dagen geleden
Reactie op Annexb
Heb ik ook, meermaals per dag. In combinatie met een hele lage bloeddruk en ...
Dat is inderdaad geen fijne combi! Herkenbaar
16 dagen geleden
Alleen als ik lig is mijn buik ‘in te duwen’ en soepel. Zodra ik ga zitten of staan word mijn buik al hard en voelt het onprettig. Ik ben nu 32+4 maar heb dit ‘probleem’ al langer.
Ik kan niet echt ergens terugvinden of dit normaal is of niet maar als ik op verschillende filmpjes zie hoe zacht buiken van anderen zijn, kan ik mij wel zorgen maken over mijn buik
16 dagen geleden
Vandaag heel erg last van een kort lontje en de laatste dagen veel last van mijn rug en onderbuik/schaambot
Nu 31 weken
15 dagen geleden
Ik voel de baby nu steeds moeilijker.. like ik voel haar wel meermaals per dag maar het voelt meer als de beweging waarvan ik altijd dacht dat ze dan aan het draaien was en minder het schoppen zelf
Maak me daardoor dan meteen sneller zorgen vind dat zo lastig
Ik zie wel soms heel mijn buik vorm mee veranderen dus dat is fijn dat ik zie dat zij het is en niet een oefen wee ofzo 🤣
15 dagen geleden
Reactie op xmisuzu
Ik voel de baby nu steeds moeilijker.. like ik voel haar wel meermaals per ...
Heel herkenbaar heb het zelfde. Vandaag nog over gehad met de gynaecoloog die zei me wel van als je het niet vertrouwd en je hebt haar langer als een uur anderhalf uur niet gevoeld moet je bellen met ons
15 dagen geleden
Reactie op Elisa<3
Pijn in liezen en rondom de schaamstreek, nog iemand die dit herkent? Nu 32 ...
Jaa heel erg! Ook 32 weken nu
15 dagen geleden
Reactie op xmisuzu
Oow vind die tijd nog best kort 👀 soms denk ik ze zal wel slapen 🤣
Hahaha ja dat zei ik ook gisteren maar hij vond dat wat anders maar dat kan ook te maken hebben met mijn geschiedenis van de zwangerschap van mijn dochtertje