101 Reacties

één maand geleden

Iemand ook last van kramp in de kuit? 😅🙈

één maand geleden

Reactie op Sandyvg

Iemand ook last van kramp in de kuit? 😅🙈
Had ik laatst ik dacht rek me even uit was net wakker. Doe ik niet weer. Deed zoveel zeer kon wel janken 🤣

één maand geleden

Ineens weer zo ontzettend moe. Nu bijna 23 weken en ben niet vooruit te branden 🥲

één maand geleden

Reactie op mm2511

Had ik laatst ik dacht rek me even uit was net wakker. Doe ik niet weer. D ...
Dit had ik precies ook, maar werd paar dagen geleden s’nachts wakker, en mijn lichaam ging zelf al uitrekken.. nou ik heb echt even een traan gelaten van de pijn 😅 was gelijk wakker 🙈

één maand geleden

Reactie op michelledd

Ineens weer zo ontzettend moe. Nu bijna 23 weken en ben niet vooruit te bra ...
Ja dit heb ik ook!

één maand geleden

Reactie op Vera19891

Ja dit heb ik ook!
Echt niet fijn! Heb zelfs m’n ijzer laten checken die was al laag aan het begin van de zwangerschap en slik er tabletjes voor. Maar gelukkig was die waarde nog goed. Dus het komt echt door het zwanger zijn 🤪

één maand geleden

Reactie op michelledd

Echt niet fijn! Heb zelfs m’n ijzer laten checken die was al laag aan het b ...
Ja heb het ook hoor, eerste trimester ook heel moe, daarna een tijd weer veel meer energie en nu sinds een week weer moee

één maand geleden

Reactie op Marnet2013

Herkennen jullie dit ook. Bezweet wakker worden in de nacht ?en wakker wor ...
Ik ben toevallig bij de bekkenfysio geweest voor precies dit! Met mijn bekken gelukkig niets mis, waarschijnlijk overbelasting van de spieren overdag waar ik snachts last van krijg. Oefeningen gekregen om voor het slapen te doen, dit lijkt echt wel te helpen!

24 dagen geleden

Vandaag met 24+5 voor het eerst misselijk en overgeven. Zo plotseling dat ik me afvraag of het niet gewoon een virus is 😐.

24 dagen geleden

Die zwangerschapshormonen heb ik nog niet echt ervaren…. Tot nu toe dan… Zit op het werk, alles ging voor m’n gevoel mis vanmorgen. M’n gewone kleren zitten niet meer, maar de zwangerschapskleding die ik heb zit ook voor geen meter, m’n schoenen knellen, voel me niet comfortabel en zou het liefste alles bij elkaar huilen 😭 Even van me af schrijven helpt hierbij hopelijk ook een klein beetje…

24 dagen geleden

Reactie op stelk

Vandaag met 24+5 voor het eerst misselijk en overgeven. Zo plotseling dat i ...
Of een baby’tje met veel haar 🙊

23 dagen geleden

Nu 24+ 4 het lijkt alsof mijn buik een groeispurt heeft gemaakt.

23 dagen geleden

Hi Mama’s Ik ben vandaag 4 weken en 5 dagen 👼🏼🌈🩷💙en ben eergisteravond licht gaan bloeden… tot nu toe nog steeds “lichte/milde” krampen af en toe maar me testen blijven positief en lopen op! Eerder een MK gehad in juni maar niks wat daar op lijkt Nu mag ik dinsdag voor me eerste echo! Maar ik vroeg me af hebben jullie hier ook ervaring mee?

22 dagen geleden

Reactie op Sandyvg

Iemand ook last van kramp in de kuit? 😅🙈
Ja, heel erg. Op advies van de vk slik ik magnesium. Dat helpt!

22 dagen geleden

Reactie op Sandyvg

Iemand ook last van kramp in de kuit? 😅🙈
Jaa, had het een tijdje terug heel af en toe en toen was het over. Vannacht werd ik er wakker van, zoooveel pijn dat het deed 😔

22 dagen geleden

Reactie op muka

Dit herken ik zo erg!!!
Ohhh heb dit ook! Zit nu op 25 weken en sinds een week weer misselijk 🥲

21 dagen geleden

Reactie op michelledd

Ineens weer zo ontzettend moe. Nu bijna 23 weken en ben niet vooruit te bra ...
Die heb ik ook. Eerste trimester was ook pittig, door misselijkheid en vermoeidheid. Juli ging het wat beter (mogelijk mede door vakantie = meer rust) maar nu sinds 2 weken begin ik me weer slechter te voel. In de ochtend weer vaker misselijk en dus ook echt heel moe. Ga het volgende week even aangeven bij verloskundige, misschien toch maar even bloedonderzoek voor de zekerheid 🤷🏼‍♀️

20 dagen geleden

Reactie op NQJL

Hi Mama’s Ik ben vandaag 4 weken en 5 dagen 👼🏼🌈🩷💙en ben eergisteravo ...
Je zit in de verkeerde groep! Dit berichtje even in je uitgerekende maand groep zetten. Dan krijg je vast meer reactie!

20 dagen geleden

Nog meer die last hebben van oedeem? Zit in m'n voeten en armen zelfs 😝. Gelukkig wel een heel goede bloeddruk.

20 dagen geleden

Reactie op stelk

Nog meer die last hebben van oedeem? Zit in m'n voeten en armen zelfs 😝. G ...
Ja hier ook! Bij mij vooral in de voeten en ook rond de knieën. Heb zelfs putjes aan m'n knieën door het vocht. Nooit eerder gehad 🤣 Sinds ik meerdere keren per dag m'n benen wat hoger leg als ik even ga liggen is het wel wat beter