475 Reacties
14 dagen geleden
Reactie op Elisa<3
Pijn in liezen en rondom de schaamstreek, nog iemand die dit herkent? Nu 32 ...
Ik sinds vandaag! Ben aankomende maandag 33 weken. Misschien het indalen van de baby?
14 dagen geleden
Reactie op Elisa<3
Pijn in liezen en rondom de schaamstreek, nog iemand die dit herkent? Nu 32 ...
Ik heb hier ook last van, en als ik me van mijn linkerzij naar rechterzij wil draaien dan lijkt het wel of mijn schaambot onder zo een druk staat dat ik gewoon voel dat het middenstuk ook week is geworden, zo een gek gevoel😳. En het wordt ook gewoon zwaarder om te draaien met bekkenpijn😳 morgen 33 weken💙 zwanger zijn is wel echt een hele ervaring met mooie en minder mooie kanten🙈
13 dagen geleden
Heb sinds donderdagavond heel erg veel last van een zere rug aan de linkerkant onderin en uitstraling naar het been schaambot en onderbuik en heel erg moe duizelig en geen eetlust
13 dagen geleden
Sinds vannacht rugkrampen die ik kan vergelijken met m'n rugweeen tijdens de vorige bevalling. Alleen vind ik ze niet heel pijnlijk en ook blijft de kramp continue aanwezig als t ware.
13 dagen geleden
Heb de hele ochtend al het gevoel dat ik ga flauwvallen/hevige duizeligheid... Nu 36 week, herkent iemand dit? Of moet ik bellen?
13 dagen geleden
Reactie op BlackFairy
Heb de hele ochtend al het gevoel dat ik ga flauwvallen/hevige duizeligheid ...
Al geprobeerd iets zouts te eten? Misschien lage bloeddruk? Ik heb zelf ook last van ‘flauwtes’, heel vervelend!
13 dagen geleden
Reactie op BlackFairy
Heb de hele ochtend al het gevoel dat ik ga flauwvallen/hevige duizeligheid ...
Had ik laatst ook! De verloskundige raadde zoute drop aan. Sindsdien heb ik die steeds in mn handtas. Helpt echt! Of even een bouillonblokje in heet water oplossen als je de mogelijkheid hebt
13 dagen geleden
Elke dag rond een uur of 4/5 last van harde buiken, alleen als ik ga liggen of douchen gaat het weg. Meerdere die hier last van hebben? Ook al doe ik overdag niet zoveel
13 dagen geleden
Hier de laatste weken last van onrustige benen! Zo vervelend, kan er niet van slapen. Iemand tips?