Origineel bericht:
Een prille zwangerschap is hartstikke spannend en roept vaak veel vragen op over kwaaltjes en symptomen.
Heb jij al ergens last van?
Een fijne zwangerschap gewenst 💗
Vervolg van: https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-december-2024/grote-symptomen-topic-KP7ADJG?page=1
Wat zegt je verloskundige? Als je niet hebt gebeld zou ik dat wel even doen ...
Gynaecoloog maakt zich niet zo druk en zegt dat alles aan het oprekken is. Maar ik vind het zelf zo tegenvallen want ik heb eerder nooit gelezen/ gehoord dat het zo vergelijkbaar is met heftige menstruatie krampen
Nieuw sinds week 35: elke ochtend om 5u wakker met mega honger. Heb dan maar mijn nachtkastje volgeladen met peperpoek, sultana, nootjes, liga koeken etc 🥲
Ik had alsmaar last van spierpijn in mijn bovenbenen, heel raar. Aangegeven bij de gynaecoloog en hij gaf als advies dat ik elke dag een banaan moet eten. Schijnt veel magnesium in te zitten. Het werkt wel, of het zit tussen mijn oren 😂
Sinds een dag of drie merk ik dat de beweging van de baby erg veranderd is. Geen harde ‘stompen’ meer, maar meer schuiven en een gevoel van druk. Soms voel ik ineens een harde bol aan één kant, denk dan dat hij met zijn rug tegen de zijkant duwt ofzo.
Herkennen jullie verandering in beweging ook zo?
Sinds een dag of drie merk ik dat de beweging van de baby erg veranderd is. ...
Hier ook hetzelfde! Ben nu 32+3. Weet niet hoever jij bent? Ik heb voor de zekerheid toch even de verloskundige gebeld. Gaf aan dat dit kan komen door de groei van de baby en dat er minder ruimte in de buik is. Hardere ‘stompen’ veranderen inderdaad in lichtere stompjes en schuiven in het 3e trimester. Merk wel dat als ik veel rust neem en bijv. 2 uurtjes op de bank ga liggen, dat de hardere stompen wel weer meer aanwezig zijn :) misschien helpt dat bij jou ook?🤞🏻