475 Reacties

13 dagen geleden

Reactie op Kriebeltje

Hier de laatste weken last van onrustige benen! Zo vervelend, kan er niet v ...
Ja,in bad gaan met magnesium kristallen! Of een voetbad ermee nemen. En/of je (laten) insmeren met magnesiumolie!

13 dagen geleden

Reactie op dilosssx

Wat zegt je verloskundige? Als je niet hebt gebeld zou ik dat wel even doen ...
Gynaecoloog maakt zich niet zo druk en zegt dat alles aan het oprekken is. Maar ik vind het zelf zo tegenvallen want ik heb eerder nooit gelezen/ gehoord dat het zo vergelijkbaar is met heftige menstruatie krampen

12 dagen geleden

Reactie op Pebbe24

Gynaecoloog maakt zich niet zo druk en zegt dat alles aan het oprekken is. ...
Aan sommige verloskundige’s heb je ook niks aan.. heb je het nog steeds?

12 dagen geleden

Voor het eerst de ‘menstruatiekrampen’ vannacht door de hele buik gevoeld. Houdt best lang aan. Geen pretje🫣

12 dagen geleden

Reactie op 3024

Voor het eerst de ‘menstruatiekrampen’ vannacht door de hele buik gevoeld. ...
Hoeveel weken ben je ?

12 dagen geleden

Reactie op xmisuzu

Hoeveel weken ben je ?
36+1. Harde buiken, volledige indaling sinds week 31, bandenpijn alles al gehad maar deze zijn nieuw 🥲

11 dagen geleden

33 weken precies, en ineens veel meer honger 😅 Misschien omdat de baby nu in gewicht gaat aankomen

11 dagen geleden

Reactie op Kriebeltje

Hier de laatste weken last van onrustige benen! Zo vervelend, kan er niet v ...
Oo hier heb ik ook last van, gruwelijk irritant!! Magnesium helpt bij mij de ene keer wel de andere keer niet! Kun je wellicht proberen🤷🏼‍♀️

11 dagen geleden

Bekkenpijn wat ook uitstraalde naar mijn benen. Hierdoor vannacht 2 uur wakker gelegen.

11 dagen geleden

Nieuw sinds week 35: elke ochtend om 5u wakker met mega honger. Heb dan maar mijn nachtkastje volgeladen met peperpoek, sultana, nootjes, liga koeken etc 🥲

11 dagen geleden

Reactie op BlackFairy

Heb de hele ochtend al het gevoel dat ik ga flauwvallen/hevige duizeligheid ...
Bij mij lag het aan te laag ijzergehalte in mijn bloed, dus misschien dat even laten checken?

11 dagen geleden

Ik had alsmaar last van spierpijn in mijn bovenbenen, heel raar. Aangegeven bij de gynaecoloog en hij gaf als advies dat ik elke dag een banaan moet eten. Schijnt veel magnesium in te zitten. Het werkt wel, of het zit tussen mijn oren 😂

11 dagen geleden

Reactie op BlackFairy

Heb de hele ochtend al het gevoel dat ik ga flauwvallen/hevige duizeligheid ...
Ik heb het vanavond ook. Ik wilde gaan sporten, maar dat sla ik maar even over. Ik heb wel een ijzertekort, dus hoop dat het daaraan ligt

11 dagen geleden

Veel boeren 😭😭

11 dagen geleden

Sinds een aantal dagen wordt ik elke dag wakker met slapende vingers of delen van m’n handen of een halve arm. Echt irritant tot pijnlijk toe.

10 dagen geleden

Mega beenkramp snachts en pijn aan mijn bekken, vooral met draaien. En supermoe overdag met nog een peuter van 3 met veeeel energie 😬

10 dagen geleden

Ik heb opeens zulke pijnlijke borsten 😪🥴

9 dagen geleden

Sinds een dag of drie merk ik dat de beweging van de baby erg veranderd is. Geen harde ‘stompen’ meer, maar meer schuiven en een gevoel van druk. Soms voel ik ineens een harde bol aan één kant, denk dan dat hij met zijn rug tegen de zijkant duwt ofzo. Herkennen jullie verandering in beweging ook zo?

9 dagen geleden

Reactie op LLMH

Sinds een dag of drie merk ik dat de beweging van de baby erg veranderd is. ...
Exact hetzelfde hier!

9 dagen geleden

Reactie op LLMH

Sinds een dag of drie merk ik dat de beweging van de baby erg veranderd is. ...
Hier ook hetzelfde! Ben nu 32+3. Weet niet hoever jij bent? Ik heb voor de zekerheid toch even de verloskundige gebeld. Gaf aan dat dit kan komen door de groei van de baby en dat er minder ruimte in de buik is. Hardere ‘stompen’ veranderen inderdaad in lichtere stompjes en schuiven in het 3e trimester. Merk wel dat als ik veel rust neem en bijv. 2 uurtjes op de bank ga liggen, dat de hardere stompen wel weer meer aanwezig zijn :) misschien helpt dat bij jou ook?🤞🏻