478 Reacties

9 dagen geleden

Reactie op Dani91b

Hier ook hetzelfde! Ben nu 32+3. Weet niet hoever jij bent? Ik heb voor de ...
Net tijdens het dutje van de peuter ook even gaan liggen, en inderdaad weer een paar hardere stomen gevoeld. Toch geruststellend hè 😅 Al is het voornamelijk meer schuiven nu… Gek dat het ineens zo opvalt.

9 dagen geleden

Reactie op sjrona

Nieuw sinds week 35: elke ochtend om 5u wakker met mega honger. Heb dan maa ...
Dit heb ik nu al🤣 mijn man moet dan opstaan om naar wrk te gaan, ik word dan wakker en denk oehh ik heb gewoon honger! Dus smeer vaak een boterham! Heb überhaupt meer honger deze week! Nu 33+5

9 dagen geleden

Ischias 🥹 32 weken

9 dagen geleden

Stapte net in bed en voelde iets krakken in mijn onderrug 😖 deed beetje pijn maar niet zoals een split of hoe heet dat. Het is wel gevoelig nu dus ik ben benieuwd hoe ik de volgende plas ronde ga voelen 😓 ik tilde eigenlijk alleen mijn been op om in bed te draaien. Voortaan maar eerst zitten I gues

6 dagen geleden

Hebben jullie soms ook dat je mega benauwd bent als je bijvoorbeeld een beetje onderuit gezakt op de bank zit 😮‍💨 Ik kan ook echt alleen maar op mijn linkerzij liggen - anders word ik echt benauwd.

6 dagen geleden

Reactie op LLMH

Hebben jullie soms ook dat je mega benauwd bent als je bijvoorbeeld een bee ...
Jep! Bij mij helpt met 2 kussens in bed ook nog wel. Maar ben helemaal klaar met die benauwdheid 🥲

6 dagen geleden

Om de kleinste dingen begin ik weer te huilen bah. En ook best veel last tussen mijn schaambot en mijn onderbuik

6 dagen geleden

Reactie op LLMH

Hebben jullie soms ook dat je mega benauwd bent als je bijvoorbeeld een bee ...
Jaaa en met name in de avond met slapen, ik heb astma en gebruik mijn puffers maar wordt zoo benauwd🥺 ik slaap op 2 kussens, niet heel comfortabel maargoed het helpt iets tegen de benauwdheid en ventolin extra!🤷🏼‍♀️

6 dagen geleden

Zo vaak harde buiken inmiddels. En ik ben met verlof, we zijn zo goed als klaar, heb hulp op de dag dat ik eigenlijk alleen thuis ben met zoontje. Geen stress. Het komt als ik opsta,wat huishoudelijk werk doe, een stukje loop, de kleine me schopt, ik moet plassen.. vermoeiend. Geen pijn, geen andere bijkomstigheden, dus kennelijk ben ik een hardebuikenpersoon helaas.

6 dagen geleden

Laatste 2 dagen heb ik in de loop vd avond een harde buik het voelt onaangenaam en ervaar druk en spierpijn bij mn onderbuik/schaambot soms met steken in mn vagina. Trekt ook naar mijn rug.. Hoe weet ik nu of dit gewoon harde buiken zijn, indalingsweeën of voorweeën of oefenweeën? Het voelt iig soms zelfs wat pijnlijk maar in ieder geval heel onaangenaam! 34+1 warme kruik geeft ietwat verlichting en liggen op mijn zij🤷🏼‍♀️

5 dagen geleden

Mag ik even klagen? Ik ben al dik 34 weken misselijk… Heb zetpillen tegen de misselijkheid maar die onderdrukken het alleen deels. Nu neem ik voortaan 3 zetpillen per dag ipv 1 (wilde de dosering zo laag mogelijk, maar hield het echt niet meer vol). Na overgeven is die kleine zo onrustig; flink wringen en heb dan nog uren last van voorweeën… Nu is de misselijkheid iets minder door van 1 naar 3 te gaan, krijg ik last van mijn onderrug! En flink ook… Ik weet niet hoe veel langer ik dit ga volhouden, wil het liefst gewoon nu bevallen! En dan nog even los van het feit dat ik ook nog een zoontje van 2 rond heb huppelen die tijd en aandacht verdient…

5 dagen geleden

Het lijkt wel op spierpijn in mijn buik en rug 🙈 elke keer als ik even draai trekt het zo enorm 🙈

5 dagen geleden

Reactie op Sandyvg

Het lijkt wel op spierpijn in mijn buik en rug 🙈 elke keer als ik even dra ...
Ik heb ook echt een gevoelige onderbuik al 2 dagen. Ik weet niet of het nou banden pijn is of 🤷🏼‍♀️

4 dagen geleden

Zijn er meer mensen die heel veel moeten boeren? Ik vraag me af of het niet door de Omeprazol komt.. ik weet niet wat ik erger vind, de maagzuur die ik eerst had of de constante oprispingen nu😭

4 dagen geleden

Hebben jullie ook zo snel spierpijn? Vandaag paar keer op mijn hurken gezeten, maar ik heb meteen spierpijn in mijn liezen 👀

4 dagen geleden

Reactie op xmisuzu

Hebben jullie ook zo snel spierpijn? Vandaag paar keer op mijn hurken gezet ...
Denk dat je kindje aan het indalen is. 😊

4 dagen geleden

Reactie op Saarrr93

Zijn er meer mensen die heel veel moeten boeren? Ik vraag me af of het niet ...
Same, volgens mij verdrukt het kind mijn organen. Last van darmen en oprispingen en kortademig afgelopen week. Kan er nog wel mee leven gelukkig 😂

4 dagen geleden

Reactie op FlorissantePegasus381704

Denk dat je kindje aan het indalen is. 😊
Ze was al ingedaald 👀

3 dagen geleden

Reactie op xmisuzu

Hebben jullie ook zo snel spierpijn? Vandaag paar keer op mijn hurken gezet ...
Beweegt jouwe ook een stuk minder ?

3 dagen geleden

Reactie op xmisuzu

Ze was al ingedaald 👀
Het kan nog lager 😌