478 Reacties
9 dagen geleden
Reactie op Dani91b
Hier ook hetzelfde! Ben nu 32+3. Weet niet hoever jij bent? Ik heb voor de ...
Net tijdens het dutje van de peuter ook even gaan liggen, en inderdaad weer een paar hardere stomen gevoeld. Toch geruststellend hè 😅 Al is het voornamelijk meer schuiven nu… Gek dat het ineens zo opvalt.
9 dagen geleden
Reactie op sjrona
Nieuw sinds week 35: elke ochtend om 5u wakker met mega honger. Heb dan maa ...
Dit heb ik nu al🤣 mijn man moet dan opstaan om naar wrk te gaan, ik word dan wakker en denk oehh ik heb gewoon honger! Dus smeer vaak een boterham! Heb überhaupt meer honger deze week! Nu 33+5
9 dagen geleden
Stapte net in bed en voelde iets krakken in mijn onderrug 😖 deed beetje pijn maar niet zoals een split of hoe heet dat. Het is wel gevoelig nu dus ik ben benieuwd hoe ik de volgende plas ronde ga voelen 😓 ik tilde eigenlijk alleen mijn been op om in bed te draaien. Voortaan maar eerst zitten I gues
6 dagen geleden
Om de kleinste dingen begin ik weer te huilen bah.
En ook best veel last tussen mijn schaambot en mijn onderbuik
6 dagen geleden
Reactie op LLMH
Hebben jullie soms ook dat je mega benauwd bent als je bijvoorbeeld een bee ...
Jaaa en met name in de avond met slapen, ik heb astma en gebruik mijn puffers maar wordt zoo benauwd🥺 ik slaap op 2 kussens, niet heel comfortabel maargoed het helpt iets tegen de benauwdheid en ventolin extra!🤷🏼♀️
6 dagen geleden
Zo vaak harde buiken inmiddels. En ik ben met verlof, we zijn zo goed als klaar, heb hulp op de dag dat ik eigenlijk alleen thuis ben met zoontje. Geen stress.
Het komt als ik opsta,wat huishoudelijk werk doe, een stukje loop, de kleine me schopt, ik moet plassen.. vermoeiend.
Geen pijn, geen andere bijkomstigheden, dus kennelijk ben ik een hardebuikenpersoon helaas.
6 dagen geleden
Laatste 2 dagen heb ik in de loop vd avond een harde buik het voelt onaangenaam en ervaar druk en spierpijn bij mn onderbuik/schaambot soms met steken in mn vagina. Trekt ook naar mijn rug.. Hoe weet ik nu of dit gewoon harde buiken zijn, indalingsweeën of voorweeën of oefenweeën? Het voelt iig soms zelfs wat pijnlijk maar in ieder geval heel onaangenaam! 34+1 warme kruik geeft ietwat verlichting en liggen op mijn zij🤷🏼♀️
5 dagen geleden
Mag ik even klagen? Ik ben al dik 34 weken misselijk… Heb zetpillen tegen de misselijkheid maar die onderdrukken het alleen deels. Nu neem ik voortaan 3 zetpillen per dag ipv 1 (wilde de dosering zo laag mogelijk, maar hield het echt niet meer vol). Na overgeven is die kleine zo onrustig; flink wringen en heb dan nog uren last van voorweeën… Nu is de misselijkheid iets minder door van 1 naar 3 te gaan, krijg ik last van mijn onderrug! En flink ook… Ik weet niet hoe veel langer ik dit ga volhouden, wil het liefst gewoon nu bevallen! En dan nog even los van het feit dat ik ook nog een zoontje van 2 rond heb huppelen die tijd en aandacht verdient…
4 dagen geleden
Reactie op xmisuzu
Hebben jullie ook zo snel spierpijn? Vandaag paar keer op mijn hurken gezet ...
Denk dat je kindje aan het indalen is. 😊
3 dagen geleden
Reactie op xmisuzu
Hebben jullie ook zo snel spierpijn? Vandaag paar keer op mijn hurken gezet ...
Beweegt jouwe ook een stuk minder ?