Origineel bericht:
Een prille zwangerschap is hartstikke spannend en roept vaak veel vragen op over kwaaltjes en symptomen.
Heb jij al ergens last van?
Een fijne zwangerschap gewenst 💗
Vervolg van: https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-december-2024/grote-symptomen-topic-KP7ADJG?page=1
Meer die zoveel honger hebben ineens? Ik ben nu 34+1 en kan echt heel de dag eten.. heel de zwangerschaps geen eetlust gehad en lijk het nu allemaal in te halen 😅
Ben vandaag bevallen! Had woensdag de slijmprop verloren. Donderdag bloeddruk aan de hoge kant en zaterdagochtend beetje bloed. Zondagavond beetje bloed en voorweeën om de 15 minuten. Maandag de hele dag zo'n zeurend gevoel gehad en werd dinsdagochtend om half 5 wakker met al hevige weeën. Kwart over 6 gebroken vliezen en 10 voor 8 is mijn mannetje geboren. 🥰💙👩🏼🍼
Al sinds gisteren menstruatie achtige krampen in mijn onderbuik dit gaat op en af, dan voel ik het weer wel dan weer niet.. ben 36+2 weken vandaag 😅 iemand idee wat dit is?
Ja heb ik ook! Ik ben 33 +4 en als ik niet eet ben ik ook gewoon echt misse ...
Ja echt bizar!! Kan blijven eten en inderdaad als je niet eet dan misselijk worden. Ook weer op rare tijden heb ik honger, bijv ‘s nachts dat had ik ook toen ik net wist dat ik zwanger was haha
Ja! 34 weken en zei gisteravond tegen m’n vriend dat ik me verheugde om de ...
Hahaha. Ik heb ook echt geen rem, vooral einde van de middag kan ik blijven eten, we zullen het wel nodig hebben voor de babyvetjes die we aan het kweken zijn 😂
Ja dat het inderdaad gewoon nog indalingsweeën zijn.. omdat de kleine natuurlijk wil bewegen maar niet zoveel vrijheid meer heeft dus precies het zelfde als jou verloskundige!!
Nieuw symptoom; ineens overal aan twijfelen, aan de naam, aan het geboortek ...
Hey! Ik had ook ineens twijfels over de naam vandaag! Grappig dat meer mensen dat hebben… Misschien kan ik mijn man ermee gerust stellen, die wordt er gek van 🤭